Bab 10

16 5 1
                                    

Ding Dong , Ellysha mendengar bell rumahnya ditekan , dan Ellysha menuruni tangga rumahnya untuk melihat siapakah sosok yang datang kerumahnya.

"Hai , aku datang nak bagitahu kau yang Caiser akan datang sekolah kau"Danny memberitahu yang Caiser akan datang ke sekolahnya.

"WTF ? , kenapa dia nak datang ?"ujar Ellysha kepada Denny.

"entah aku tak tahu , bila aku tanya dia kenapa dia nak datang sekolah kau , dia tak jawab"jawab Denny tenang.

"haish fuck betul Caiser ni , ada je penganggu untuk rancangan aku"kemarahan Ellysha bila mengetahui perkara tersebut.

"dah aku cau dulu , aku cuma datang nak bagitahu kau pasal ni tapi bawak" lah bertaubat sebab Caiser lebih kejam dari yang kau kira"Danny memberi amaran kepada Ellysha supaya rancangannya tidak dhidu oleh Caiser.

"haish macam mana ni"Ellysha gelisah dengan amaran yang di beri oleh Denny.

Sementara itu di rumah Denny Fritz , Denny mengeluarkan sebuah telefon bimbitnya untuk menelefon sesorang ,

"Hello , kau bila nak datang sini ?"tanya Danny kepada orang itu menerusi panggilan telefon.

"this night"jawab orang itu dengan datar.

"okey , aku nak kau tolong aku something bila dah sampai sini boleh ?"Danny meminta tolong kepada orang itu.

"okey"orang itu menjawab balik pertanyaan Danny.

Di rumah Caiser , "Kyy aku rasa aku tertarik dengan seorang minah ni"Caiser memberitahu perkara ini kepada adiknya iaitu Kyy Evric.

"siapa yang menarik perhatian kau ni ?"Kyy mempertanya kan balik.

"Kayla Qish Sofea"jawab Caiser dengan datar.

Tersembur minuman Kyy dihadapan muka Caiser.

"WTF ? Seriously ? , kau tertarik dengan budak perempuan dekat sekolah aku ?"Kyy terkejut dengan perkara yang didengarinya itu.

"Why ? kau kenal dia ?"Caiser bertanya kepada adiknya jikalau mereka saling mengenali.

"siapa je tak kenal dengan budak pandai semua subjek dapat ranking nombor 1 dekat sekolah tu"Denny memberitahu gadis kacukan Jerman Malaysia terkenal disekolahnya itu.

"ohh okey"Caiser lega mendengar perkara itu dengan tenang.

"kau kenapa tertarik dengan Kayla"tanya Kyy kepada Caiser.

"kau ni berapa kali nak ulang soalan sama gila ?"Caiser berang dengan soalan yang sama Kyy tujukan kepadanya.

"kau suka dia eh ? kalau kau suka pergi lah masuk sekolah tu , aku support MUAHAHAHAHHAHAA yey dapat kakak ipar cantik pandai"Kyy memerli abangnya dengan ayat kakak ipar.

"tu kalau dia bukakkan hati dia untuk aku"jawab Caiser dengan tenang.

"halah kau ni dah ada jodoh taknak pulak terima , pukul kau kang"jawab Kyy dengan memerli.

"diam kau sucker"Caiser membalas balik jawaban dengan memaki.

Di malam hari , sebuah Airplane German Airline menuruni Lapangan kapal terbang di malaysia , setibanya Airplane itu timbul sesosok gadis keluar dari perut Airplane itu.

Gadis itu mengeluarkan sebuah telefon bimbitnya untuk mendail seseorang.

"Hello aku dah sampai , pickup me now"beritahu gadis itu kepada seseorang untuk menjemputnya di lapangan kapal terbang itu.

Setiba gadis itu di hotel , Danny memberitahu kepada gadis itu menetap dihotel kepunyaan bapanya.

"aku nak kau tolong aku something boleh ?"Danny meminta tolong kepasa gadis yang baru ia jemput di lapangan kapal terbang.

"sure , what ?" gadis tu dengan senang hati akan menolongnya.

"aku nak kau tolong perhatikan budak ni dekat sekolah"Danny memberi sekeping gambar untuk diberikan kepada gadis ni.

"the reason for monitoring ?"gadis itu bertanya kepada Danny alasannya untuk apa sampai Danny meminta tolong untuk memantau gadis yang didalam gambar itu.

"Ell wants to kill this girl"Danny memberitahu perkara sebenar kepada gadis berdarah France Malaysia itu.

"what ? Why does Ellysha want to kill this girl ?"gadis tu mempertanyakan alasannya.

"sebab dendam family"Danny memberitahu alasannya kenapa Kayla ingin dibunuh oleh Ellysha.

"okey , give me time to look around first"gadis itu meminta Danny memberi masa untuknya.

Sementara itu Ellysha menghubungi ketua sekolompok pembunuh upahan dari Jerman untuk membunuh Kayla Qish Sofea.

"Hello , do it right now !!"Ellysha memberi pesan kepada ketua pembunuh upahan itu untuk melaksanakan perintahnya.

Hai guys , sorry kalau bab ni sikit untuk readers baca , apa dah jadi ni Ellysha nak bunuh siapa ? apa kesudahannya ? adakah pembunuhan ini berhasil ? nantikan bab seterusnya dengan voting you all , love you all❤️

His Mysterious Habit [OG]Where stories live. Discover now