Saat pagi hari menunjukkan jam 7.00 pagi Kayla untuk pergi ke sekolah nya.
Kring Kring , Kay jom bersiap pergi sekolah dengan aku"Aireen menelefon Kayla untuk mengajak pergi sekolah bersamanya.
"ye aku otw turun ni , tunggu dekat luar"Kayla menutup panggilan yang ia terima dari kawannya.
"minah ni aku tak habis cakap lagi dah matikan call , fuck you lah Kay"Aireen mencarut didalam hatinya (dah pandai ek kau mencarut reen ).
Tiba di sekolah mereka berdua dan mereka memasuki kelas mereka , dan cikgu bahasa melayu itu mempelawa murid baru lelaki yang tampan.
"Alright Denny memperkenalkan diri kamu ?" cikgu bahasa melayu itu menyuruh pelajar lelaki tu memperkenalkan diri dihadapan kawan kawan barunya.
"Hai my name is Denny Fritz , i from germany , Schön, euch alle zu treffen !!"
"weh bapak handsome gila lelaki tu" murid perempuan di dalam kelas itu riuh kerana kehadiran pelajar lelaki yang tampan itu.
"aik dia bukan ke lelaki yang aku terlanggar hari tu ?"Kayla mempertanyakan didalam hati yang pernah terserempak dengan jejaka tampan itu di mall tempoh hari.
"ehem ada feeling dekat mamat tu ke Kay ? HAHAHAHAHA" Aireen ketawa terbahak bahak kerana kawannya Kay sedang melihat jejaka tampan yang berdarahkan Jerman dan Malaysia itu.
"sibuk lah minah ni aku tampar kau kang"Kayla geram dengan kelakuan kawannya itu Aireen.
"hah sini tampar muka aku yang cantik lagi kan jelita , tak boleh nak tampar kan ? eleh sembang lebat je minah hari" period ni HAHAHAHAHAHA"Aireen ketawa terbahak bahak sekali lagi kepada Kayla.
"huh gila betul minah pendek ni"Kayla perli kependekkan Aireen.
"fuck you girl"Aireen menunjukkan jari tengah dihadapan muka Kayla.
Ellysha hanya memperhati kelakuan mereka berdua itu dengan senyuman sinis.
"Denny duduk di sebelah Kayla ye"cikgu bahasa melayu itu mempelawa Denny untuk duduk kerusi di samping gadis cantik jelita iaitu Kayla Qish Sofea.
"wowowo mamat handsome tu duduk sebelah kau , bangganya kalau aku jadi kau Kay"Aireen memperli kawanya itu Kayla.
"kau ni tak habis" jadi biul lah Reen , tolong lah buang kepekatan bodoh kau jauh-jauh"Kayla perli balik kepada Aireen.
"Hai , are you the one i bumped into that day ?tanya Denny kepada Kayla.
"urm yes , i was the one you hit that day"Kayla membalas balik pertanyaan Denny.
"okay , what's your name pretty ?"Denny bertanya balik kepada Kayla.
"urm , my name is Kayla Qish Sofea"Kayla menjawab balik pertanyaan Denny.
"and your name ?"Kayla bertanya kepada Denny.
"Oh my name is Denny Fritz"Denny membalas balik pertanyaan yang di tanya oleh Kayla.
"nice to meet you Denny"Kayla memberi huluran tangan bersalaman kepada Denny.
"yes , nice to meet you too"Denny menyambut huluran bersalam dari Kayla.
"cehwah siap bersalam wuu dah ter catch feeling ke tu ? HAHAHAHAHAHA"Aireen ketawa terbahak bahak dek kerana kelakuan kawannya Kayla.
"eh kau diam lah babi punya pendek , biul betul minah ni"Kayla memaki kepada Aireen.
"HAHAHAHAHAHA kau pun biul jugak Kay"Aireen hanya ketawa dari tadi.
"shit betul Denny ni kenapa kau datang sekolah ni ?"kemarahan Ellysha membuak kerana sepupu lelakinya itu datang ke sekolahnya.
"Pretty , i will come to your place when my business is done"Caiser membisikkan hatinya setelah melihat gambar yang diterima oleh bawahannya itu.
Hai guys , alamak Caiser nak datang berjumpa dengan Kayla ? adakah Kayla akan menyukai Caiser ? nantikan bab seterusnya dan jangan lupa vote ye ? love you all❤️
YOU ARE READING
His Mysterious Habit [OG]
Mystery / Thriller"Aku tahu kau dalang disebalik pembunuhan ni" ujar Kayla "Hahahaha , kau tiada bukti untuk mengatakan yang aku dalang disebalik pembunuhan ni kayla !!" bengis seorang remaja perempuan berketurunan campur jerman malaysia itu , rasa ingin tahu kelanju...