Bab 2

45 7 0
                                    

Jam menunjukkan 8.00 pagi menandakan kelas akan dimulai , Kayla menempatkan duduknya samping Aireen.

Dan cikgu pelajaran matematik mereka berdua memasuki kelasnya , dan cikgu mereka memperkenalkan seorang murid baru pindah ke sekolah kepunyaan pakcik Kayla.

Ia adalah pelajar perempuan cantik jelita berdarah kacukan dari negara Italy Malaysia , dan ia memperkenalkan diri sebagai Ayrin Ellysha. "Ellysha sapa kawan-kawan baru kamu" , "Hai everyone".

Dan seluruh kelas itu bising dengan kehadiran budak baru itu ke kelas mereka.

"weh cantik gila budak baru tu kan Kayla !!" tanya Aireen kepada Kayla.

Dan Kayla hanya membalas pertanyaan Aireen "Hmm ye cantik".

Aireen mencebik mulut dengan jawapan Kayla. "ish kau ni tak support aku langsung , dont friend with me anymore shuh shuh".

Kayla tidak memberi reaksi langsung terhadap jenaka Aireen.

Kring Kring , jam menunjukkan pada 10.30 pagi , menandakan waktu rehat mereka bermula.

"weh jom dah waktu rehat ni , jom teman aku pergi kantin" ujar Aireen kepada Kayla.

"ye jom" Kayla hanya menjawab ringkas.

Tiba mereka ke kantin sekolah dua orang rakan itu , dan membayar makanan mereka dengan Black Card kepunyaan bapa masing-masing , dan seperti biasa Aireen akan duduk di samping Kayla untuk memulai menyuapi makanan ke mulut mereka.

"weh kau rasakan budak baru boleh jadi kawan kita tak ?" tanya Aireen kepada Kayla.

"Maybe boleh kot , entah aku tak tahu kalau dia boleh jadi kawan kita ke tak" Kayla membalas pertanyaan Aireen.

Dan Aireen menyapa Ellysha untuk duduk semeja makan dengan mereka.

"hai awak , saya Aireen sekelas dengan awak !! , dan ini kawan baik saya Kayla"

Ellysha hanya senyum manis melihat wajah dua orang rakan baik itu.

"oh hai saya Ellysha , salam kenal harap kita boleh jadi kawan , Ellysha menghulur tangan bersalaman kepada dua orang rakan dihadapan dia.

Dan hanya Aireen sahaja membalas huluran salam Aireen

Kayla hanya membalas sapaan Ellysha dengan hanya mengerakkan mulut "Hmm ye salam kenal"

Dan mereka sambung memakan makanan yang mereka yang sudah mereka beli di kantin

Hai korang !! , Interested dengan bab baru ? vote sekarang untuk saya buat bab baru !! love you all !!❤️

His Mysterious Habit [OG]Where stories live. Discover now