Bab 12

15 4 0
                                    

"Ergh bangsat Caiser"Kemarahan Danny membuak sambil menumbuk meja belajarnya setelah mengetahui Caiser menembaknya peha kirinya.

"ni semua sebab Elly. tak pasal" aku kena tempias sekali fuck !!"Danny geram dengan rancangan Ellysha yang tidak menjadi itu dapat dihidu oleh Caiser Eric Daniel.

Danny keluar dari gudang terbengkalai itu sambil mengesot kakinya yang dipenuhi darah akibat kesan dari tembakkan Caiser. ia meninggalkan Ellysha seorang diri didalam gudang yang lama itu.

Danny merenung nasib seketika didalam kereta Carrera Gt 911 yang dipandu olehnya.

"aku nak jadi baik , dan aku taknak ikut terlibat dengan rancangan Ellysha"Danny telah insaf dengan perbuatan itu setelah kakinya ditembak oleh Caiser.

Caiser memandu kereta Hummer H3 nya itu untuk menuju ke gedung terbengkalai untuk menemui seseorang.

"Hoi jalang kau bangun sekarang. kau belum settle lagi dengan aku"beritahu Caiser kepada Ellysha sambil mengeretnya ke kerusi yang diduduki oleh Kayla.

"Ergh kau nak apa bangsat !!"ujar Ellysha kepada Caiser.

"aku nak bunuh kau lah tak nampak ke ?"Caiser memegang sepucuk pistol milik kesayangannya untuk menembak gadis itu.

"Ergh bunuh aku sekarang sial"Ellysha meronta memintak Caiser menembak dirinya.

"Wait , tak seronok kalau aku bunuh kau macam tu"Caiser tidak senang kalau dirinya menembak terus ke arag gadis itu.

"bangsat kau Caiser. Tuih !!"Ellysha memaki dan meludahi air liurnya kepada muka Caiser tetapi tidak mengenai muka Caiser.

"pftt HAHAHAHAHA , kau kenapa ni ? bukan ke beriya" nak bunuh milik aku ?"Caiser hanya ketawa sambil bercakap dihadapan muka Ellysha.

"j-jangan b-bunuh aku dulu , aku nak bersepakat dengan kau , kalau kau lepaskan aku. aku promise tak akan lagi tunjuk muka aku depan Kayla"Ellysha memohon ampun kepada Caiser untuk melepaskan gadis itu pergi.

BANG BANG !! "ARGHHH !! fuck Caiser"Ellysha meronta kesakitan setelah Caiser menembak sebelah kakinya yang satu lagi itu.

"huh kau fikir senang" ke aku nak termakan tawaran kau ? shut up you useless girl"Caiser seorang yang kejam tak akan memakan kata" dari gadis yang menyentuh Kayla.

Sementara dirumah Kayla.

"YA ALLAH ANAK MAMA , KAKAK PERGI MANA MALAM" BUTA BARU BALIK NI !! ?"Puan Faridah menanyakan sesuatu kepada anaknya Kayla kemana anaknya pergi sehingga lewat malam baru gadis itu pulang ke rumahnya.

"Where are you going girl ? kenapa malam" buta ni baru sampai rumah ?"Dato Raizen menanyakan soalan yang sama kepada anaknya.

"urm , Kayla got kidnapped by stranger papa"Kayla jujur dengan soalan yang ditanya oleh parent nya.

"Ya Allah kakak siapa yang berdendam dengan keluarga kita ni"Puan Faridah cemas jikalau keluarganya ada musuh.

"Hai everyone , Rico William here !!"tegur jejaka tampan berusia 40-an itu kepada keluarga dihadapannya.

Kayla menoleh kebelakang untuk mengetahui siapa yang memanggil mereka bertiga. "UNCLE RICO !!. bila uncle sampai sini tak bagitahu Kayla pun ish !!"Kayla mencebik mulut kerana pakcik kesayangan dia tidak memberitahu dahulu kepada Kayla untuk datang dirumahnya.

"Hahahaha uncle dah lama ada dekat Malaysia ni , Princess je tak tahu"Rico memberitahu anak buah kesayangannya kerana ia sudah lama ada di Malaysia.

"dont friend with me uncle Rico shuh-shuh"Kayla memberi ugutan tidak mahu berkawan dengan unclenya.

"Wenn du hierherkommen willst. ohne es mir vorher zu sagen. erschieß dich, Bruder"Dato Raizen bertanya kenapa adiknya iaitu Rico William tidak memberitahu kepadanya untuk datang kerumah keluarga itu.

"Hahahaha chill lah Zen , aku nak buat surprise untuk kedatangan aku dekat sini"Rico memerli abangnya.

"Lily sini kenal dengan sepupu perempuan kamu"Rico memanggil anaknya didalam kereta yang di parking di luar halaman rumah keluarga itu untuk memperkenalkan saudara kandung ayahnya.

"Hai my name is Lily Evelyn"Lily Evelyn memperkenalkan dirinya sambil menghulurkan tangan kepada saudara kandung ayahnya. Ia adalah gadis cantik jelita rambut berwarna grey itu berusia seumur dengan Kayla.

"oh she has a beautiful face like her mother"ujar Dato Raizen kepada Lily.

"tengok lah siapa bapaknya ? HAHAHAHA"Rico memerli Dato Raizen.

"sucker"Dato Raizen memjawab balik dengan datar.

"HAHAHAHAHAHA FUCK YOU ZEN"Rico memerli balik abangnya.

Kayla dan Lily melihat kelakuan bapa masing" dengan menjawab "gila".

Hai guys , sorry bab yang ni sikit. harap korang enjoy dengan bab ni , jangan lupa vote untuk bab seterusnya love you all❤️

His Mysterious Habit [OG]Where stories live. Discover now