Setelah acara pernikahan antara kedua pasangan sejoli itu , keluarga dan teman-teman terdekat mereka pulang ke rumah masing".
"sayang jom balik ?"Caiser mengajak Kayla untuk pulang ke rumahnya.
"oke abang jom"jawab Kayla dengan memberi senyuman.
"halah dah nak balik ke we Cai ?"Kyy bertanya kepada abangnya.
"haah nak balik dah , kesian kakak ipar kau nampak macam penat , dah balik kau sana sibuk je"Caiser menghalau adiknya Kyy.
"ek eleh tahu lah dah halal , nanti jangan lupa bagi anak buah tau HAHAHAHA , nak anak buah twins"Kyy memerli abangnya dengan meminta anak buah.
"eh senang betul mintak anak buah , kau fikir bini aku ni kilang buat anak ?"Caiser geram dengan tingkah laku adiknya.
"puk" , gatal kau ye memandai je mintak anak buah dengan kawan baik aku"Aireen menjentik dahi Kyy sampai kelihatan merah
"ish sakit lah adu , suka sangat jentik dahi aku minah ketot ni"Kyy geram dengan tindakan yang dibuat oleh tunangnya itu.
"padan muka MUAHAHAHA , buu kena jentik dengan tunang sendiri"Caiser memerli adiknya sambil ketawa terbahak bahak.
"dah aku nak balik , lepas hantar reen , jangan kau nak merayap pergi mana-mana"Caiser menyuruh adiknya pulang kerumah dan memberi peringatan untuk adiknya tidak kemana-mana.
"ish abang ni kesian kyy tu asyik halau dia je"Kayla memarahi tindakan Caiser kerana suka menghalau adiknya.
"ye lah , abang salah sorry my princess"Caiser meminta maaf kerana perangai buruknya itu kepada Kayla.
"buu takut bini HAHAHAHAHAHA"Kyy ketawa terbahak bahak melihat abangnya seperti itu.
"kau diam lah anjing , dah lah tak halal lagi huh , pergi kahwin sana tak takut bini konon , silap" kau pon takut bini"Caiser memerli adiknya.
"aku gentleman oke ? berani ke reen nak marah aku ? beras pon aku yang beli tau"Kyy membalas balik perlian abangnya.
"ehem , oh tak takut ye ?"Aireen berdehem dari belakang Kyy.
"eh- HUWAAAA HANTUUUUU TOLONG ADA HANTU KAK LIMAHHHH"Kyy menjerit sekuat hati dek kerana terkejut mendengar suara dari arah belakang badanya.
"woih , kau ni gila ke ? mana ada hantu petang-petang , tak halal lagi dah biul"Caiser mengejek adiknya di iringi suara ketawa di ruangan utama hotel itu.
"dah jom lah balik , takecare semua !"ujar Caiser kepada semua di ruangan utama hotel itu.
Saat malam hari , di iringi hembusan angin.
Caiser dan Kayla telah tiba dirumah baru mereka yang dibeli oleh Caiser 2 minggu sebelum mereka berkahwin.
"wah cantiknya abang rumah baru kita"ujar Kayla sambil memberi senyuman manis kepada Caiser.
"well , tengok lah suami siapa kan ?"Caiser menyombongkan diri dihadapan isteri tercintanya.
"eleh pukul kang"Kayla memerli suaminya.
"beras abang yang beli HAHAHAHA"Caiser mengejek Kayla dengan ayat yang digunakan sama oleh Kyy.
"dah lah jom masuk , makin lama saya sembang abang dekat luar ni , boleh jadi gila saya tau"Kayla mengajak Caiser memasuki rumah baru mereka dan mereka di intai oleh sebuah kereta Ferarri 488 Pista berwarna hitam
"HAHAHAHAHA , okey lah jom masuk rumah baru kita"ujar Caiser kepada Kayla sambil memegang tangan Kayla dan masuk bersama ke rumah baru mereka itu.
Di malam hari , Caiser mendapat sebuah panggilan telefon dari anak buahnya.
"hello , ada apa call aku ?"ujar Caiser kepada anak buahnya.
"hello bos , ada sebuah kereta petang tadi parking dekat area rumah bos"jawab anak buahnya.
"pergi markas dan dapatkan info and bagitahu aku nanti"Caiser memberi arahan kepada anak buahnya untuk mencari maklumat tentang apa yang diberitahu oleh anak buahnya sebentar tadi.
"baik bos" anak buah Caiser menerima arahan dari bosnya.
"haih siapa pulak yang bermusuh dengan aku ni"tanya Caiser dalam hati sambil tangannya mengenyit dahinya sendiri.
WARNING ( SKIP MALAM PERTAMA ) BAWAH 18+ TIDAK DIGALAKKAN UNTUK MEMBACA 18+
"Morning sayang"Caiser melihat isteri kesayangannya bangun dipagi hari sambil mengucup pipi isteri kesayangannya.
"eh morning husband saya yang tersayang"Jawab Kayla sambil menggosok matanya tanda baru bangun.
"awal abang bangun hari ni , ada pergi mana-mana ke ?"tanya Kayla kepada Caiser.
"hm ? lupa ke nak pergi honeymoon hari ni ?"Caiser menjawab pertanyaan Kayla.
"eh ye ke ? hihi lupa pulak , dah saya nak mandi and bersiap pergi honeymoon !!"Jawab Kayla sambil kegirangan.
hye guys . sorry ye lama tak publish this story because ada masalah sikit and im back from hiatus guys , selamat membaca setelah sekian lama menghilang !!❤️
YOU ARE READING
His Mysterious Habit [OG]
Mystery / Thriller"Aku tahu kau dalang disebalik pembunuhan ni" ujar Kayla "Hahahaha , kau tiada bukti untuk mengatakan yang aku dalang disebalik pembunuhan ni kayla !!" bengis seorang remaja perempuan berketurunan campur jerman malaysia itu , rasa ingin tahu kelanju...