Bab 8

25 4 8
                                    

Pada malam harinya , seperti biasa Ellysha akan menjumpai sepupu lelakinya iaitu Denny Fritz untuk meneruskan planning yang dilakukan oleh mereka berdua untuk membunuh dua gadis disekolahnya Kayla dan Aireen.

"Elly sampai bila kau teruskan rancangan ni ?"tanya Denny kepada Ellysha.

"sampai dua sundal tu mampus"Ellysha membalas pertanyaan Danny dengan kemarahan.

"haih kau ni kita takde bukti untuk menuduh family dia orang yang bunuh ayah kau !!" Danny hanya mengeluh kerana dendam kesumat yang ada pada diri Ellysha sepupu perempuannya itu.

Dua tahun yang lalu , di negara Italy , sebuah organisasi yang dikelola oleh ayah Ellysha iaitu IMF - Italian Mafia's Family. Elveric Isaac ketua kepada kumpulan yang dikuasainya.

"hari ni aku akan menghancurkan kumpulan yang dikelola oleh Rico William , tangkap dia hidup" dan bawa jasadnya kepada aku"Elveric perintah kesemua anak buahnya untuk mencari jejaka yang bernama Rico William.

Sementara di markas Rico William iaitu AMF - Albanian Mafia's Family , Rico memerintahkan kesemua anak buahnya bersembunyi di negara lain iaitu Jerman.

Kring Kring panggilan masuk dari telefon Rico William , panggilan itu dari abangnya Raizen William " Rico , Ihr Unternehmen ist noch nicht fertig ?tanya Raizen ayahnya Kayla kepada adiknya menerusi telefon.

"not yet brother , today my business with Elveric must be resolved tonight as well"Rico menjawab pertanyaan abangnya dengan tenang.

"okay rico , you have to go home alive"Raizen memberi pesanan kepada Rico harus kembali dengan selamat.

"okey , dont worry about me Raizen , im strong no one can defeat me than you"Rico membalas balik pesanan yang diberi oleh abangnya iaitu Raizen William.

Rico menutup panggilan telefon yang ia terima dari abangnya Raizen William.

"Hello sucker , i came to kill you Rico"Elveric datang ke markas bersama anak buahnya untuk membunuh Rico William.

"Wah-wah datang untuk membunuh aku dengan membawa anak-anak buah kau"Rico tidak gentar dihadapan Elveric dan anak buah kepunyaan jejaka berdarah Italy itu.

Rico dengan mudahnya menumbangkan seramai 20 orang anak buah Elveric Isaac.

"Wow hebatnya seorang Rico William , that's just a little you can knock down , try to look behind you"Elveric memberi tahu kepada Rico untuk melihat kebelakang.

"DUSH" kepala Rico dihentam dengan kayu besbol dari arah belakang yang dipukuli oleh anak buah Elveric.

"HAHAHAHAHA , is it only limited to that Rico ?"Elveric hanya ketawa dibelakang anak buahnya sambil tangannya disilang didada nya.

Elveric berjalan ke arah Rico dan mencangkung dihadapan Rico yang sudah tersungkur di lantai oleh pukulan anak buahnya.

"huh seorang Rico William tumbang hanya dipukul dari belakang ?"ujar Elveric kepada Rico yang sudah tersungkur di lantai itu.

"bangsat kau Elveric !! , kenapa kau nak bunuh aku ?"Rico bertanya kepada Elveric dengan memakinya.

"aku nak kuasai seluruh Italy , datangnya kau ke Italy hancur seluruh rancangan aku untuk kuasai kawasan Italy ini.

"kau memang bangsat Elveric , kau menculik anak-anak yang tiada dosa , kau bunuh mereka dan jual organ-organ mereka , kau sememangnya manusia yang kejam Elveric. Haktuih"Rico meludah air liurnya kehadapan muka Elveric sambil memaki hamun Elveric.

"BANGSAT KAU RICO !!. DUSH !!" Elveric menyepak wajah Rico , dan wajah Rico tempeleng ke arah kanan.

Rico bangun dari jatuhnya dan mengeluarkan sepucuk pistol untuk menembak jejaka yang berusia 30-an.

BANG !! BANG !! , Rico menembak tepat didahi wajahnya Elveric , dan jejaka bernama Elveric Isaac jatuh tersungkur dan jasadnya tidak lagi bernyawa.

"Ergh !!"Rico dalam keadaan kepalanya dilumuri darah berjalan kearah anak buah kepunyaan Elveric , dengan menyatakan Italian Mafia's Family harus dibubarkan kerana ketua mereka iaitu Elveric Isaac hanya jasad tidak bernyawa lagi.

Dua tahun yang kini , "tapi bukan family Kayla yang bunuh ayah kau kan ? kenapa kau nak target Aireen dengan Kayla ? mereka berdua tiada apa-apa salah dengan kau"tanya Danny kepada Ellysha.

"bangsat kau Danny , ayah aku yang mati , bukan ayah kau"Ellysha hanya melepaskan kemarahan nya kepada Danny yang ditahan semalam dua tahun itu.

"aku tak kira kali ni biar aku yang bunuh dua sundal tu , darah dibayar dengan darah"Ellysha memberi tahu kepada Danny untuk tidak menganggu rancangan nya.

Hai guys , alamak guys adakah nyawa Kayla dan Aireen dalam bahaya ? adakah seseorang akan menyelamatkan dua gadis itu ? nantikan bab seterusnya dan jangan lupa vote ye guys !! love you all❤️

His Mysterious Habit [OG]Where stories live. Discover now