Dün anne ve babama ilk defa anne ve baba demiştim. O gece neden olduğunu bilmiyorum lakin içinde değişik bir his vardı.
Bugün pazar günüydü ve yarın yeni okuluma gidecektim.
Daha doğrusu babamın okuluna 💅
Açıkçası eski okulumdaki insana benzer arizona kertenkelerini birdaha görmüycektim bu yüzden mutluydum ama yinede orda sevdiğim bazı arkadaşlarım vardı.
Mesela melike-
BIR DAKIKA
BU YAŞADIĞIM OLAYLARIN HİÇ BİRİNDEN MELIKENIN HABERI YOK
Hemen telefonumu elime aldım ve askbahcemm diye kayıtlı isime tıkladım.
Daha telefonun bir kere bile çalmasına izin vermeden melike telefonu açtı.
"Ooo hanımefendi siz beni aramıydınız ya." dedi.
"Tüh arada oluyormuş öyle şeyler." dedim.
"Eee olaylar mi var he dedikodu falan dur dedikodu değil hatta dedikodu haramss bilgi aktarımı evett." dedi
Reelsteki bir adamın taklidini yapmaya çalışarak.
"Ya kanka şimdi şöyle birşey oldu..." diyip başımdan geçen olayları teker teker tane tane melikeye anlatmaya başladım arada sevgi kelimeside söylüyordumki bu zamana kadar bana niye anlatmadın diye bana bağırmasın diye tabi nasıl yumuşatacaksam.
Olayları anlatmayı bitirdiğimde telefondan bir kaç saniye ses gelmedi "melike ordamısın?" Diye sordum.
"YA MANYAK GARI BU ZAMANA KADAR NİYE ANLATMIYORSUN BE" diye bağırdı.
Galiba sevgi sözcüklerim işe yaramamış
"Ya melike gerçekten unutmuşum herneyse bugün buluşalım mı gezeriz hem ne dersin?"
Az önce bana bağıran o değilmiş gibi "Ayy evet buluşalım hadi"
"Tamam saat 2 gibi ....... avm'de buluşalım okeyyy"
"Tamam opsiyonel" diyip telefonu suratıma kapattı
Melikenin bu surata kapatma işini konuşmamız lazım
Daha fazla oyalanmadan yüzümü yıkamak için odamdaki lavaboya gittim.
İşlerimi hallettikten sonra üstümü giyinip odadan çıktım.
(Begümün kombinii)
Saat 12'ydi sabah kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE AŞİRET AİLE Mİ
Novela JuvenilAynen kanka ya birden babamın telefonuna bir arama geliyor ve o gün yeni ailemle tanışıyorum güleyimde boşa gitmesin.