15. BÖLÜM

3.9K 197 43
                                    

Baba Tarafı

Babaanne= Vildan

Dede= Âgah

Metin(baba) > Mehmet amca > Mustafa amca > Aylin hala

Mehmet amca / Handan yengenin çocukları

1- Barbaros 

2- Alparslan

3- Barlas 

Mustafa amca / Dicle yengenin çocukları

1- Mirza

2- Poyraz

3- Giray

4- Rüzgar

 Aylin hala / Ertan eniştenin çocukları

1- Sarp 

2- Pamir

3- Aren

——————


Ufaklık demişti bana değil mi?

Hocamm hocam ufaklık demeyin anısı var...

Bir dakika.

Babam Barbaros isimli bir şahısın asker olduğu için burda olmadığını söylemişti. Ve efe az önce bana gelenin Barbaros abi olduğunu demişti.

Tabii ya

Bu oydu.

Bana pamuk şeker alan kişinin ta kendisiydi.

"Asker abi?"

Bütün aile üyeleri bize şaşkınlıkla bakıyordu.

Mehmet amca "Siz daha önceden tanışıyormusunuz?"

Basbaros abi ya da namı değer asker abi "Evet." diye kısa bir cevap vermişti.

"Aynen ya küçükken bana pamuk şeker ısmarlamıştı." dedim ama babamın beni o soğuk havaya rağmen evden atmasını es geçerek.

Barbaros abi diğer ayrıntıyı söylemek istemediğini anlamış gibi "Evet ya Begüm'ün dediği gibi olmuştu onun haricinde bir şey yok."

"Eee o zaman hadi içeriye." dedi dedem.

Herkesin adımlarını salona doğru çevirdi. Sağ tarafımdan gelen sesle oraya baktım Barbaros abi vardı. "Neden anlatmadın devamını?"

"Bilmem ama sonuçta yalan konuşmadım sadece eksik söyledim." 

"Orası da doğru" dedi. "Pamuk şeker güzelinin kuzenim olabileceği aklımın ucundan geçmezdi."

"Valla benimde aklımdan geçmezdi asker."

Daha fazla konuşmadan salona varmıştık tekrar televizyondaki habere tepki göstermeye başladı dedem "Bu katiller bizi bitirecek bir de elini kolunu sallaya sallaya geziyorlar." 

Birkaç saat önce telefonuma gelen "ATEŞPARE (+18) YENİ BÖLÜM" yazısı gözümün önüne gelince  gülmemek için kafamı öne eğdim ve dudağımı dişlerimin arasına aldım.

Yaa dedeciğim öyle demesek olur mu?

Ya herneyse de ateşpare mutlu son olmazsa kendimi şurada gırtlaklayacağım.

Ayrıca aşkından gayet de güzel anne olur aşkından anne olmaz diyen gereksiz kişi ayrıca götüm bunu diyen kişiden daha güzel.

Baba tarafım ile biraz daha sohbet etmiştik. Ve açıkçası onları bu kısa süre içerisinde çok benimsemiştim. Kuzenlerim özellikle bana çok iyi yaklaşmışlardı ben onların bana önyargılı olacağını düşünüyordum ama düşündüğüm gibi olmamıştı.

NE AŞİRET AİLE MİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin