14. BÖLÜM

3.9K 229 72
                                    

Annemle babamın sırayla ilk önce dedemin daha sonrada babaannemin elini öpmesiyle bende dedemin yanına giderek elini öpmek üzere eğildim.

Lakin elimden tutarak beni kaldırdı ve "Sen bir Karahan kızısın kimsenin önünde eğilme güzel torunum" diyerek bana sarıldı.

Ne yani dedem iyi birimiydi hani nerde kaos?

Ben buraya gelirken bin bir çeşit senaryo yapmıştım kafamda ama bu hiç yoktu.

Ardından babaanneme geçtim ve önünde elini öpecekken dedemin yaptığı gibi elimi tuttu ve "Dedenin dediği doğrudur canım torunum benim." diyerek sarıldı.

Ne yani babaannemde mi iyi birisi cidden nerde be kaos.

- Ya kızım sen ne olsun istiyorsun?

Babamın "gel kızım seni amcamlar halan ve kuzenlerinle tanıştırayım." demesiyle babama doğru yürüdüm.

"Bu Mehmet amcan aynı zamanda en büyük amcan."

"Merhaba." diyerek elini uzattım.

Mehmet amca "Kız nesin sen yabancı mı gel şuraya amca yiğen sarılalım." diyerek bana sarıldı.

Mehmet amcadan ayrıldıktan sonra onun hemen yanında olan bir kadını gösterdi babam "Handan yengen mehmet amcanın karısı"

Mehmet amcada yaşadığımı yaşamamak adına handan yengeye sarıldım ve hemen sarılışıma karşılık verdi.

"Hoşgeldin canım benim."

"Hoşbuldum handan yenge." Diyerek tebessüm ettim.

Babam başka bir adamı eliyle gösterdi "Mustafa amcan ve en küçük amcan oluyor."

Mustafa amca "Aynı zamanda en sevdiği amcası diyede ekleyelim." Herkes mustafa amcanın söylediğine güldü bende dahil olmak üzere.

Mustafa amcaya sarıldım "En sevdiğim yiğenim ya bu kız" dedi mustafa amca.

Arkadan efenin sesini duydum "Amca hani en sevdiğin yiğenin bendim?"

Mustafa amca "Artık değilsin efecim ama ikincisin sende bak üzülme"

Efenin sevgilisi başka kızlarla konuşmuş gibi trip atması çok komikti ve aklıma istemsizce aldattınmı beni bunu yaptın mı diye şarkı geldi.

Babam bu seferde mustafa amcanın yanındaki kadını gösterdi ve "Dicle yengen mustafa amcanın eşi."

Mustafa amcadan ayrılıp dicle yengeye sarıldım.

"Hoşgeldin canım." dedi sıcak tebessümüyle.

"Hoşbuldum dicle yenge." diyerek tebbessümüne karşılık verdim.

Babam bu sefer bir kadını eliyle gösterdi ve kadının kucağında ufacık bir bebek vardı anamm yerim ben bunu

"Aylin halan ve halanın en küçük çocuğu aynı zamanda da senin kuzenin." Aylın halaya da sarıldım.

"Hoşgeldin halacığım." diyerek yanağımı okşadı.

"Hoşbuldum hala."

Ardından Aylin halanın yanındaki adamı gösterdi "Aylin halanın eşi Ertan enişten."

Ertan enişte "Hoşgeldin Begüm." Diyerek tebessüm etti. Tebessümüne karşılık vererek hoşbuldum dedim.

En sonda da 7 tane erkek vardı büyükihtimal kuzenlerimdi.

- Vaaovv sen ciddimisin nasıl anladın ya

Ablan star bebeğim ne sanıyorsun.

NE AŞİRET AİLE MİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin