Aşklar yorum ve oylarınızı unutmayınn!
Sınır 45 oy 25 yorum.
Diğer bölümdeki sınır çok hızlı geçildi o yüzden bi şaşırmadım değil yani.
Keyifli okumalarr.
———
Yavaş yavaş uykumdan uyanırken genzimdeki yakıcı tat ile yüzümü buruşturdum.Hareketlenmek için kıpırdandığımda bileğimde acı hissetmemle gözlerimi hızlıca açtım.
Bir sandalyede sadece ellerim bağlı bir şekilde oturuyordum.
Beynime gelen olaylar ile kaçırıldığımı daha yeni idrak ediyordum.
Allah kahretsin!
Neden başım beladan kurtulmuyordu ki!
Hızla çevreme göz gezdirdim.
Bir depodaydım. Benden başka kimse yoktu, ya da öyle görünüyordu bilmiyorum. İçinde su olduğunu tahmin ettiğim kocaman bir makinemsi bir şey vardı.
(Ayy o içinde su bulunan şeyin adını unuttum. Hani köylerde olur ya sanırım bağları sulamak için onlardan işte.)
Depoda pis bir koku vardı ama kaynağın bulamamıştım. Burnumdan boğazıma giden koku ile öksürmeye başladım.
Allah aşkına ne vardı burada?
İnsan bi temizler şu depoyu!
-kızım kaçırıldın konuştuğun şeye bak!, Dedi iç ses.
Haklıydı.
Hem beni kim kaçılabilirdi ki?
Acaba ikinci bir abi vakası falan mı?
İnşallah öyledir diyerek kendimi avutmaya devam ettim; fakat öyle olmadığını biliyordum.
Şayet yeni bir abi vakası ise beni neden 'yolun sonu küçük.' Diyerek bayıltsındı ki!
Ahh hadi ama birisi ne olduğunu söylesin artık!
Yeni bir abi vakası olabilir adlı şüpheyi şimdilik rafa kaldırdım. Ve kim beni kaçırabilir diye düşünmeye başladım.
Aklıma tek bir isim gelmişti, Harun.
Ama o olduğunu düşünmüyordum, çünkü buna cesaret edecek kadar aptal değildir diye düşünüyordum. En azından şimdilik.
Çevreme daha iyi bakındığımda yerde gördüğüm cam şişesiyle gülümsedim. Belki benim kurtuluş biletim olurdu ya da sonum. Lakin ilk seçenek tercihimdi.
Ailemin beni bulacağına inanıyordum. O yüzden birazda olsun içim rahattı.
Arkamda aslan gibi Kaya abim vardı be!
Mafya olacak tipli kurban olduğum benim.
Allah bilir şimdi nerededir? Ne yapıyordur? Kaçırıldığım için bilmiyordum!
Beni kaçıranlarında ağzına sıçacağım ama.
Nasıl beni kaçırırlardı be!
Onları dava edeceğim!
Ha dava benim aleyhime mi oldu bir daha dava ederim.
Benim lehime olana kadar dava ederdim gerekirse.
Ne de olsa ben Marcus vol ikiydim.
Ahh! Canım Marcus'um.
Alaz Altuğ Sipahi'm kadar sevmesem de o da benim bestlerdendi sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE AŞİRET AİLE Mİ
Fiksi RemajaAynen kanka ya birden babamın telefonuna bir arama geliyor ve o gün yeni ailemle tanışıyorum güleyimde boşa gitmesin.