YAĞIZ BALKAN
Arkadaşlar selam
Yağız'ı, Alaz Altuğ Sipahi yaptım çünkü ben Alaz'a takık bir kızım ve kitabımda da başrol erkek olmasını istedim açıkçası. Belki klasik olacak ama ben böyle yapmak istedim tabi siz Yağız Balkan'ı istediğiniz şekilde düşünebilirsiniz. Dediğim gibi Alaz'a plotonik olduğum için yaptım.
Her neyse çok konuştum.
Sizi 21. Bölümle yalnız bırakıyorum.
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
——-
Kapıda gördüğüm kişilerden bahsedecek olursam gördüğümüz kişi Yiğit ile benim Melike'yle buluşmaya giderken çarptığım ve Milan abim ile Karan abimle marketteyken karşılaştığım çocuktu.
Yiğit çok mutsuzdu kafasını kaldırmıyordu yerden o yüzden Melike'yi de görmemişti. Çarptığım çocuk her şeyi önceden biliyormuşcasına kapıda karşılaştığımızda gülümsemişti. Bense şok olmuştum.
Her neyse.
Şu an ne mi oluyordu?
Babaannemle Zerrin hanım oturmuş dedikodunun dibine vuruyordu. Canım sıkıldığı için babaannemgilin dedikodusuna kulak kabarttım.
Zerrin hanım "Ayşe'nin kız Hatice kaçmış diyorlar."
Babaannem "Hııı kime kaçmış kız."
Zerrin hanım "Yıldırımlardan Kaan'a kaçmış."
Lan bu Kaan bana yavşayan manyak değilmiydi?
Çocuk şerefsiz çıktı Rıza baba.
"Aaa neden kaçmış kız?" Diye dedikoduya katıldım.
Babaannemle Zerrin hanımın bakışları bana döndü.
Zerrin hanım "Ayy valla benden duymuş gibi olmayın ama kız hamileymiş sanırım." Babaannemle ağızlarımızdan aynı anda şaşkınlık dolu nidalar çıktı.
Ayşe'nin kız kim bilmiyorum ama bedava dedikodu varsa bende varım arkadaş.
Kız Hatice, Kaan'dan başka kaçacak erkek mi yoktu be.
Kaan nedir arkadaş.
Yakışıklı eyvallah ama karaktersiz be kızım.
Kaçacağın kişiye sıçıyım eyy Hatice.
Babaannem "Ee kan davası mı olacak kız."
Zerrin hanım "Valla ne olacak bilmiyorum Vildan."
Babaannem "Gencecik kızdı Hatice vah vah." Derken ellerini dizine burdu bir kaç defa.
Valla babaanneciğim çocuk yaparken hiç gencecik kız değildi yani.
Zerrin hanım beni göstererek "Kız Vildan Begüm bu mu?" Diye sordu babaannem'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE AŞİRET AİLE Mİ
أدب المراهقينAynen kanka ya birden babamın telefonuna bir arama geliyor ve o gün yeni ailemle tanışıyorum güleyimde boşa gitmesin.