8. BÖLÜM

5.4K 275 19
                                    

Gelen abimdi.

Bir süre daha sarıldıktan sonra ayrıldım.

"Benim prensesim benim yanıma hiç uğramıyor gideyim sürpriz yapıyım dedim" dedi demir abim.

"Çok iyi yapmışsın demircik." dedim.

Bana sen iflah olmazsın bakışını gönderdi.

Abi tayfası sanki sözleşmiş gibi hepsini öksürük tuttu bir anda.

Abimle ikimizinde bakışı arkaya döndü ve annem hariç herkesin kaşlarının çatık olduğunu gördüm.

Karan, demir abime sen kimsin gevşek  bakışlarını yolluyordu.

Annem "Kızım yanındaki adam da kim" diye sordu merakla.

"Haa ben sizi tanıştırmayı unuttum. Abim, Demir." dedim.

Bütün erkeklerin kaşları normale döndü ama bir anda yine çatıldı.

"Memnun oldum oğlum gül bende begüm'ün annesiyim her ne kadar büyürken yanında olamasam da" dedi annem buruklukla.

Abim "Memnun oldum gül hanım begümünde dediği gibi abisiyim."

Korel "üvey abi yada çakma abi demek istedin galiba" dedi mırıldanarak.

"Birşey mi dediniz" dedi abim.

Abim zaten korelin dediğini duymuştu büyük ihtimalle

Adam ne de olsa polis yani eğitim falan aldı.

"Yok ya ne diyeceğim." diyerek geçiştirdi korel.

Babam "Ee hadi salona geçelim"

Herkes babamı onaylayıp salona doğru adımlamıştı. Solana vardığımızda herkes oturdu.

Biz abimle yan yana oturmuştuk. Ortamdaki sessizliği Karan'ın sesi bozdu.

"Belinde silahla gezmen ne kadar doğru?"

Abimin kaşları alayla havaya kalktı.

"Tedbir diyelim peki ya sen nasıl bu kadar dikkatlisin?" dedi.

Karan "iyi bir gözlemiyim diyelim."

Abimin kulağına "gözlem falan değil bildiğin senin gotunu kesiyordu." dedim.

Abim gülmemek için kendini sıkıyordu.
Bu sırada annem konuşmaya başladı.

"Bize kendini biraz daha tanıtsana demir." dedi annem.

Büyük ihtimalle bu zamana kadar kimlerle kaldığımı merak ediyordu.

Abim "tabiki" diyerek kendini tanıtmaya başladı.

"Adım Demir. 24 yaşındayım ve belimde silahla gezmememin etkeni ise mesleğim, polisim ben." dedi son cümlesini karan'a ima yaparak.

Biraz daha sohbet ettikten sonra aklıma melikenin biz taksideyken dediği cümle takıldı.

Saate baktım 3.54'tü bence gidebilirdik.

Bana bakmaları için boğazımı temizledim. Ve bütün bakışlar bana döndü

Ayy bir heyecanlandım kız

"Melikenin annesi bizi davet etmişti evlerine sizi tanımak için de bugün gidebilirmiyiz diye soracaktım."

Annem anında atladı "Olurr gidelim"

Babam "Tabi gidelim kızım sen haber ver habersiz gidilmez şimdi ayıp olur" dedi.

Babamı onayladım ve telefondan suna teyzemm diye kayıtlı isime tıkladım.

Birkaç çalmanın ardından suna teyze telefonu açtı.

"Kız nerelerdesin sen hiç anlatmıyorsun da bana melikeden öğreniyorum hep ayıp oluyor bak." dedi

"Ya suna teyze bak gerçekten anlatıcaktım ama herşey bir anda oldu valla-" kendimi açıklamaya devam edecekken suna teyze konuştu.

"Kız cimcime bilmiyormuyum ben seni kendini açıklamana gerek yok kuzum." dedi.

"Haa suna teyze unutuyordum bak biz bugün size gelicez ailemle birlikte." dedim.

"Kız niye daha önceden haber vermiyorsun kapat kapat sevdiğin böreklerden çöreklerden yapıyım." dedi ve telefonumu suratıma kapattı.

Melikenin bu surata kapatma işini kimden aldığını daha iyi anladım

Abime döndüm. "Abii lütfennn sende gel nolur hadii gell-"

"Kızım ailenle gitsene."

"Yaa abi sen benim bu dünyadaki en değer verdiğim kişisin beni yalnız mı bırakacaksın?"

"Bak güzelim hep aynı yerden vuruyorsun he anlamadım sanma."

"Oyy anlasan nolur sanki." diyerek yanaklarını sıktım ve sulu sulu öptüm.

Babam "Demir sende gel hem yabancı bir yere gitmiyoruz hemde begüm senin gelmeni çok istiyor."

"Peki geliyim" dedi abim.
 
"Ee hadi herkes hazırlanısında çıkalım" dedi annem.

Herkes hazırlanmak için odasına çıkmıştı.

"Abi sen bekle beni burda ben üstümü giyinip geliyorum" dedim ve onu salonda bırakarak odama çıktım.

"Abi sen bekle beni burda ben üstümü giyinip geliyorum" dedim ve onu salonda bırakarak odama çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyindikten sonra biraz makyaj yapıp odadan çıktım.

Ve aşağıya indim bütün aile toplanmış benim gelmemi bekliyorlardı.

Bende gelince arabalara binmek üzere yola çıktım.

3 araba gidecektik.

Babam'ın arabasında, babam annem ve efe vardı.

Karan'ın arabasında, karan milan korel ve baran vardı.

Abimin arabasında da sadece ikimiz vardık.

Ve melikegile gitmek üzere yola çıktık

------

SONN

Arkadaşlar okunma sayısı gerçekten yeni başlamama rağmen çok iyi 372 okunma var ama sadece 38 yıldıza basan kişi sayısı hikayemin sonuna kadar okuyorsanız lütfen beğenmeden geçmeyin.

Bu bölüm kısa oldu ama diğer bölümü ortalama 1000 kelime ve daha üstü yapmayı planlıyorum.

Diğer bölümde görüşürüzzz 

NE AŞİRET AİLE MİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin