Herkese sellllaammmm nasılsınızz? Umarım iyisinizdir.
Beni özlediniz mi??
23. Bölümde yorum çok fazla olacak sanırım. Yani bir şeyler yaptık öhöm öhöm.
22. Bölümle karşınızdayım. Yorum ve Oylarınızı bekliyorum veee sizi 22. Bölümle baş başa bırakıyorumm.
——
Sabah kalkmış kahvaltımızı yapmıştık şu anda cümbül cemaat salonda oturuyorduk. Herkesten farklı bir ses çıkıyordu. Kalabalık ortamları sevmezdim, gerçek ailemi bulmadan önce. Yalnızlık benim hayatımdı, gerçek ailemi bulmadan önce. Kimse beni sevmez diyordum, gerçek ailemi bulmadan önce.
Şimdi ise her kafadan başka bir ses çıkıyordu. Eski Begüm, bu ortamdan nefret ederdi. O yalnızlığın, karamsarlığın olduğu bir odada kapana kısılmıştı ve sadece ufacık bir ışık bekliyordu hayatına. Beklediği gerçekleşmişti. Ailesini bulmuştu. Belki uzun zaman sonra bulmuştu ama bulmuştu işte.
İşte o günden sonra, ailemi bulduktan sonra, benliğimin, yalnızlık ve karamsarlık olduğu oda tarihe gömülmüştü.
Hani bazı insanların ikinci doğumum diye adlandırdığı tarihler olurdu ya benimde ikinci doğumum gerçek ailemi bulduğum gündü.
Omzunda bir el hissetmemle o tarafa döndüm ve Merih abimi gördüm. Kafamı 'ne var?' Dercesine salladım. "Gelsene bi." Dedi. Başımı salladım ve salondan çıkarak konağın arkasında bulunan bahçeye gittik. Bahçedeki kamelya'ya oturdum. Merakla Merih abimin ne diyeceğini bekledim. Merih abim boğazını temizleyerek konuşmaya başladı "Begüm sana bir şey diyeceğim."
Kafamı salladım "Tabii de. Ne diyeceksin?"
"Begüm ben birinden hoşlanıyorum.."
"Ne!"
Hayırr...
Ship'im gerçekleşemeyecek mi?
Olamazz..
Nayırrr.
Hayır ben Sena ile Merih abimin düğününde ne giyecekler diye düşünürken bu olamazdı. En son aklıma bu kişinin kim olduğunu sormak gelmişti "Kim bu kız?"
Yutkundu. "Arkadaşın, Sena."
"Ne!"
Allahımm golllll.
Tam doksana mükemmel bir röveşataaaa.
Ayoll yandan kız yandaann.
Her neyse toplanalım kendimi.
"Begüm, Sena'nın hoşlandığı biri ve ya sevgilisi var mı?" Diye sordu "Şayet varsa eyvallah kendimi geri çekerim."
Gülümsedim "Hayır abi Sena'nın sevgilisi yok." Gülümsedi. "Biliyormusun ben Sena'yla seni shipliyordum."
Kahkaha attı "Ciddimisin sen?"
"Valla ciddiyim ya." Dedim gülerek "Sen bir anda hoşlandığım biri var deyince ship'im gerçekleşmiyecek diye korktum ama Allah'tan Sena'dan hoşlanıyormuşsun da içime su serpildi."
Merih abim kollarının arasına aldı beni bende refleksle ellerimi karnına doladım. Çenesini saçlarımın üstüne koydu. "Seni seviyorum kardeşim."
"Seni seviyorum abim."
Arkamızdan Karan abimin sesini duyduk "Lan bırak kardeşimi boğacaksın!" Sesi her ne kadar sert çıksana yüzünde gülümsemesi hâlâ duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE AŞİRET AİLE Mİ
Fiksi RemajaAynen kanka ya birden babamın telefonuna bir arama geliyor ve o gün yeni ailemle tanışıyorum güleyimde boşa gitmesin.