7. Bölüm

86 8 1
                                    

Okul bitmişti. Ek derslerde aynı şekilde. Ha bana sorarsanız bende bitmiştim.Şöför abi bugünden sonra yokmuş. Yani annemgil yanına mı ne çağırmış. Şu anda ise odamdaydım. Webtoon okuyordum. Hem uzun zamandır okumuyordum zaten. Takip ettiğim serilerden yeni bölüm gelenleri okumaya başladım.

Saat 00:26. Webtoon okumaya kendimi baya kaptırmıştım anlaşılan. Okumayı bırakıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçaladım. Banyodan çıkıp yatağıma girdim. Alarmımı 10:00'a kurup uykuya kollarımı bıraktım.

- - -
Uyandığımda saat 11:24'dü. Evet alarmı duymamış ve kaçırmıştım. Belliydi zaten bunun olacağı. Şu anda ise mutfakta kahvaltı yapıyordum. Yumurtalı ekmek yiyordum. Ekmek arası bişeyler hazırlamaya nedense çok üşenmiştim. Bugün piste tekrar gidecektim hem erken gidip biraz kendim çalışacağım hem de şu maydanoz ve tayfasını izleyeceğim.

Odama çıkıp üzerime grunge tarzı gri eşofmanımı ve gri baskılı sweatimi giydim. Saçımı elimle düzelttikten sonra telefonumun ve kulaklığımın şarjını kontrol ettim. Telefonumun %84 kulaklığımında %70 şarjı vardı. Kaykayımı da alıp odadan çıktım. Aşağı inip ayakkabımı giydim. Telefonuma bildirim gelmişti. Baktığımda kayıtlı olmayan bir numara mesaj atmıştı. Kim bilir numaramı nerden buldu.

Mesaja baktığımda "yarışma akşam saat 9'da yapılacak." yazıyordu. Tam 'kimsiniz?' yazacaktım ki tekrar bildirim sesi geldi. "Ben Berk." yazdı. Berk kim lan. "Berk?" diye yazdım. "Sınıftan Berk. Şu senin maydanoz dediğin kişi." yazdı. Ha o muymuş Berk. İyi öğrenmiş oldum. "Anladım." yazıp telefonu kapattım. Kaykayımı yere koyup sürmeye başladım.

Geldiğimde piste neredeyse hiç kimse yoktu sadece yeşillikte bir grup vardı. Piste inip yavaştan sürmeye başladım. Geçen gün denediğim 2 tam tur çevirmeyi tekrar yapmaya başladım. İlkinde yapamadım ama bu sefer ikincisinde yapabildim. Birkaç tur daha aynı hareketi yaptıktan sonra taklalı olan hareketi yapmaya başladım. Bunda ise hızlı bir şekilde rampaya çıkarken takla atıp havadayken yön değiştirmesiydi. Evet anlatırken bayağı zor görünüyor ama aslında çok kolay bir hareket.

Yaparken piste bir grup girdi. Hareketi bitirip baktığımda bizim maydanoz ve ekibiydi. Maydanoz bana bakıp 'sen hayırdır' anlamında kafa salladı. Bende 'asıl sana hayırdır' anlamında kafa salladım. Maydanoz daha fazla dayanamayıp aynı şeyi farklı bir şekilde sordu "Sen piste neden geldin?" dedi. Cevap vermek yerine 'sence?' bakışımı attım. Arkadaşı "gerizekalı piste ne için gelinir?" dedi sonra kendisi cevapladı "Tabikide halay çekmek için dimi." dedi. Bir diğeri de onun kafasına vurdu. Maydanoz konuşacaktı ki arkamdan bir ses duydum "Ooo Berk ve çeteside erken geldiğine göre bir hazırlık yarışına ne dersiniz beyler?" dedi. Sesin sahibine döndüğümde piste girdiğimde oturan grubun olduğunu gördüm. Berk sinirli bir şekilde onlara bakıp konuşmaya başladı "Gerek yok Arkın biz şuan oturmayı tercih ediyoruz." dedi. Arkın "Berk, yoksa korkuyor musun?" yanındaki iki kızı göstererek "kızlara rezil olmaktan." dedi.

Bende erkektim zaten. Maydanoz sabır dilercesine kafa salladı "Arkın yarıştan önce kavga çıksın istemezsin dimi?" dedi. Arkın "Sen beni tehdit mi ediyorsun lan! Senin soyunu bitirmem 5 dakikamı almaz" dedi. Ow kavga var desene. 2 grubun arasından çıkıp çimenliğe doğru gidiyordum ki Arkın bağırdı "Lan çocuk. Nereye kaçıyorsun" dedi. Kaçmıyorum ki lan. Ona döndüm "Kaçtığımı nerden uyduruyorsun? Hem sizin boş kavganızdan banane." dedim. Arkın ve ekibi bana dalacakmış gibi bakmaya başladılar. Maydanoz ve ekibi ise şaşkınlıkla bakıyordu. Arkın'a karşı konuşmaya devam ettim "Hem bana ne öyle bakıyorsun. Hele bir dövmeye çalış bak bakayım hayatta mısın? Yoksa değil misin? Bende aynı şekilde senin 7 sülaleni bu dünyadan silmem çok sürmez." Sonlara doğru psikopat gibi sırıtmış olabilirdim. Arkın bir garip bakmaya başladı. Gözlerindeki öfke yerine farklı bir duygu almıştı. O duyguyu kestiremiyordum. Gurur? Mutluluk? Sevgi? Çok saçma, ne biçim bakıyor bu değişik.

Daha fazla pistte durmayıp yeşilliğe oturdum. Maydanoz Arkın'a birkaç şey söyledikten sonra benim olduğum yere doğru gelmeye başladılar. Hoşt lan gelmeyin. Gelip oturdular. Konuşmak istemediğim için telefonumu elime alıp Pintereste girdim. Sizi bilmem ama Pinterest'in ortamı diğer sosyal medya ortamlarına bin basar. Pintereste biraz gezindikten sonra saate baktım. saat 20:32. Maydanoz ve ekibine baktığımda hepsi telefonla uğraşıyordu. Ortaya "Yarışmanın başlamasına 28 dakika kaldı." dedim. İsmini hatırlamadığım "Sağol Asya" dedi ve kalktı. Kalkarken "Hadi lan hazırlanın dağ ayıları. Kazanacak bir yarışımız var." dedi. Bir diğeri "Deniz sus karizmamızı bozma." dedi. Deniz "Karizmana başlatma Oğuz. Kalkın hadee!" dedi. Ekip kalkıp hazırlanmaya başladı. Maydanoz yanıma gelip "Bizim için şans dile." dedi. Mal mı bu? "Neden?" dedim ekibine dönerek"O kadar mı kötüsünüz de bundan şans istiyorsunuz" dedim.

Deniz "Kız gel yarın işe başla bunları gaza getirmek için" dedi. Omuz silkip kaykayımı yerden aldım. Maydanoz "Gidiyor musun?" dedi. 'Evet' anlamında kafa salladım. "Anladım" diyip o da piste indi. Arkama dönüp yürümeye başladım. Tabi Asya onu geldiğinden beri sürekli izleyen gruptan habersizdi. Kimdi onlar? Asya'yı neden sürekli izliyorlardı? Neden...

Kısa oldu ama beğenmeniz dileğiyle... ~?

hayat yüzüme gülmüyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin