Hoofdstuk 31

5.9K 246 17
                                    

Dylan pakt het armbandje uit het doosje, 'Kom hier,' zegt hij en ik steek mijn rechter arm uit. Voorzichtig doet hij het armbandje bij mij om. Ik bekijk het goed van dichtbij. Het is een armbandje van parels en een hangertje eraan met een diamanten hartje. Op de achterkant van het hartje staat een "D" gegrafeerd. 'De D van Dylan?' vraag ik stralend van geluk. Hij knikt. Ik ga naast hem op bed zitten, pak zijn handen vast en kus hem. 'Het is zo mooi, waar heb ik dit aan te danken?' Dylan grijnst, 'Nergens, maar een meisje zoals jij verdient het om verwent te worden.' Ik kus hem nog eens. Dylan pakt het doosje waar net het armbandje nog in zat en legt deze op het nachtkastje. Dan buigt hij zich weer over mij heen en legt mij op mijn rug. Hij legt een been aan de andere kant van mij, waardoor hij boven mij komt te zitten. Daar kijkt hij naar me alsof ik iets ben wat hij nog nooit eerder heeft gezien. Alsof hij bang is dat het als hij wegkijkt er niet meer is, omdat hij het zich heeft verbeeld. Dit is natuurlijk niet zo, want ik ben echt. Nog nooit heeft iemand op die manier naar mij gekeken. Eigenlijk ben ik nu zelf ook zo bezig, maar ik moet er dan ook niet aan denken dat ik hem ooit moet missen. Dus laat ik hopen dat dat nooit gebeurt. 'Trouw met me,' doorbreekt Dylan dit stille moment. Ik schrik, 'Wat? Daar zijn we een beetje jong voor, vind je niet?' Hij lacht, 'Niet nu, later als we er aan toe zijn. Ik moet er niet aan denken dat jij of ik later met iemand anders trouwt en verder leeft,' hij is serieus. Ik zie het aan de stellige blik in zijn ogen. 'In dat geval... Ja, ik wil,' antwoord ik. We lachen en ik kom omhoog en duw hem zijwaarts om op zijn rug, waardoor ik op hém kom te zitten. We staren elkaar aan en ik kan het niet weerstaan, dus zoen ik hem. Hij zoent mij terug en ik zak op hem neer. Hij slaat zijn armen om mij heen en lijkt er geen moeite mee te hebben dat mijn volle gewicht op hem ligt. Met zijn handen streelt hij over mijn rug, steeds verder naar beneden en knijpt zachtjes in mijn kont. Mijn hand zoekt de rand van zijn blouse en voorzichtig ga ik als ik die heb gevonden onder zijn blouse. Met mijn vingers streel ik over zijn buikspieren en ik voel dat Dylan de onderkant van mijn nachthemd inmiddels ook te pakken heeft. Hij trekt deze een stukje omhoog en streelt over mijn blote rug. Ik maak me los van zijn lippen en meteen kust hij mijn nek. Ik haal mijn hand van zijn buik en ga ermee door zijn haren. 'Ik wil je,' kreunt Dylan half. Ik stop met waar ik mee bezig ben. 'Ik jou ook,' begin ik, 'maar ik kan het niet.'

Mr. Badboy and Miss. GoodgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu