-Cześć babciu już wróciłam! -krzyknęłam po wejściu do domu.
Gdy weszłam do salonu zastałam babcię płaczącą na fotelu.
Nie do końca wiedziałam o co chodzi. Byłam bardzo przerażona. Nigdy jeszcze nie zastałam babci w takiej formie.
-Babciu? Co się stało?-spytałam z niepokojem.
-Byłam dziś na badaniach...-powiedziała ze łzami w oczach.
Gdy już zdążyła wypowiedzieć te słowa miałam łzy w oczach. Spodziewałam się tylko najgorszego.
-Okazało się, że mam raka-powiedziała przy czym okropnie zbladła.
-Proszę powiedz, że to jakiś głupi żart-po tych słowach pobiegłam do pokoju i się popłakałam.
Gdy wbiegłam do pokoju natychmiast zamknęłam drzwi.Zwinęłam się w kłębek i zaczełam płakać.Łzy same wylatywały mi z oczu nie potrafiłam się opanować.Ostatnim razem płakałam tak gdy dowiedziałam się ,że mój tata zginą w wypadku.
Nie mogłam pogodzić się z faktem ,że moja babcia jest śmiertelnie chora.Nie mogłam pogodzić się z tym, że moja babcia może umrzeć.
Nie mogła mnie zostawić była moją jedyną rodziną.Nie mogła...
***
Gdy byłam już zdolna by wstać na nogi.Wyszłam z pokoju a następnie podbiegłam do kuchni gdzie pewnie była moja babcia.
Kiedy weszłam do kuchni zastałam moją babcię gotującą nam obiad.
-Nie martw się wszystko będzie dobrze- powiedziałam choć sama w to nie wierzyłam.
-Oczywiście wnusiu, że wszystko będzie dobrze- odpowiedziała choć sama pewnie w to nie wierzyła.
-Pomogę ci z gotowaniem obiadu-oznajmiłam.
-Nie trzeba już jest gotowy siadaj do stołu- powiedziała to podczas gdy nakładała mi zupę.
***
Gdy nastała noc starałam się zasnąć ,lecz nie mogłam.Parę razy zerkałam na telefon ,aby sprawdzić , która godzina.Ciągle myślałam o tym co powiedziała mi moja babcia.Martwiłam się o nią.Starałam się jeszcze zasnąć.Postanowiłam,że wezmę pluszaka ,którego podarował mi mój tata przed śmiercią.Przekreciłamm się na drugi bok.Nawet nie poczułam kiedy zasnęłam.Kiedy się obudziłam był już ranek.
CZYTASZ
I could have been with you
Teen FictionGdy Sophie miała dziesięć lat jej ojciec zginą w wypadku samochodowym.Matka nigdy jej nie chciała przez co dziewczyna nigdy jej nie poznała.Mieszkała ze swoją babcią Blanche ,która była chora na raka.Kiedy Sophie dorosła wyprowadziła się z miasta do...