Zostawił mnie

64 7 6
                                    

Gdy byłam już gotowa,aby wyjść z domu usłyszałam jeszcze krzyk babci.

-Sophiu zapomniałaś wody!-krzyknęła babcia podając mi bidon z wodą.

Dziękuję ci babciu- rzekłam.

Po czym wyszłam z domu .Kiedy wchodziłam już do autobusu spojrzałam się jeszcze na moją babcię stojącą w drzwiach. Po czym dodałam.

-Do zobaczenia po szkole babciu!-krzyknęłam.

Do zobaczenia !- wykrzyknęła po chwili.

Następne wsiadłam do autobusu.

***

Pierwsza lekcja minęła zaskakująco szybko. Pewnie dlatego,że był to angielski (jedna z moich ulubionych lekcji).

Gdy nastała przerwa podeszłam do drzwi klasy w ,której uczył się mój chłopak Nicholas.Kiedy weszłam do pomieszczenia zauważyłam mojego chłopaka obściskującego jakąś inną dziewczynę. Okazało się ,że była to Claire najpopularniejsza dziewczyna w szkole.Po chwili wpatrywania się w nich Nicholas mnie zauważył.

-Sss..Sophie.To nie tak jak myślisz- powiedział chłopak.

Jebany chuj

Po tych słowach wybiegłam z klasy co zauważyła moja koleżanka Cora.Gdy wbiegłam do szkolnej toalety zamknęłam się w jednej z kabin.

-Sophia!! Gdzie jesteś!- usłyszałam krzyk mojej koleżanki.

-W kabinie-odpowiedziałam.

Podbiegła do kabiny w ,której siedziałam a następnie zapukała.

-Otwórz mi proszę- powiedziała dziewczyna.

Po czym otworzyłam drzwi kabiny a następnie z niej wyszłam.

-Kochana jak ty wyglądasz cały tusz ci się rozmazał na twarzy- powiedziała po czym dodała-Już wszystko dobrze.

-Nic nie będzie dobrze-powiedziałam drżącym głosem.

Nie płacz już nie płacz - dodała po czym mnie przytuliła.

Nic już nie będzie dobrze.Zostawił mnie....odpowiedziałam Corze.

***

Podczas najdłuższej przerwy podszedł do mnie Nicholas.

-Sophie-powiedział-Ja jej nie kocham-dodał chłopak.

-Kochanie gdzie jesteś!-krzyknęła Clarie- Tutaj jesteś . Przecież miałeś jej powiedzieć już dawno-powiedziała.

-O czym ona mówi?-spytałam się Nicholasa i po chwili dodałam - Czy ty przez ten cały czas mnie zdradzałeś?-Spytałam.

-Nie chciałem ci nic mówić bo myślałem,że uczucie do Clarie- mi przejdzie...-chłopak nie zdążył do końca wypowiedzieć zdania ,ponieważ wzięłam zamach po czym spoliczkowałam Nicholasa.

Następnie pchnęłam jego dziwkę prosto na podłogę gdzie walnęła pustym łbem .Musze przyznać , że nigdy jeszcze nie słyszałam tak pustego dźwięku gdy Clarie- walnęła głową o podłogę.

I could have been with youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz