Elimi pantolonunun üstünden sürtmeye devam ettim. Konuşmaları dinliyormuş gibi yapıyordum başım omzunda ve kokusu içime dolarken tek düşündüğüm şey oydu. Kaslı kolu belimi kavramış arada parmaklarını buluzumun üstünden tenime sürtüyordu. Biran önce evimize gitmek istiyordum elimi kasıklarına çıkartmaya başladım. Önündeki kabarıklığın yanına gelince durdum bacakları masanın altında kaldığı için kimse tarafından görülmüyorduk arkadaşımızın evinde akşam yemeği yedikten sonra tatlıları bahçede yemek için masanın etrafına toplanmıştık çoğu iş yerinden tanıdığım kişilerdi kocam onlarla daha samimiydi dudağımı ısırarak elimi kabarıklığın üstüne koydum. Baskı uygulamadan okşamaya başladım yaslandığım gövdesinin gerildiğini hissettim belimdeki tutuşu sertleşti ama bir şey demedi.
Ben de biraz bastırarak okşamaya devam ettim siyah pantolonun üstündeki beyaz tenim güzel duruyordu elimin altında büyüdüğünü hissediyordum elimi kasıklarının etrafında dolaştırıyor sonra geri kabarıklığını okşuyordum elimin altında büyüdükçe nabzım hızlanıyordu sonunda elimi çekip sandalyemde doğruldum bana baktığını hissediyordum Sibele tuvaletin yerini sordum ev sahibi o ve eşiydi yukarıda solda canım dedi ayaklanıp merdivenlere ilerledim
Tuvalete girdim geniş ve ferahtı yüzümü suyla biraz ıslatıp kendime gelmeye çalıştım yüzümü kurulurken yaklaşan adım seslerini duyuyordum kapı açıldı ve onun aşık olduğum yüzünü gördüm yüzünde küçük bir tebessüm vardı kapıyı kapatıp üstüme doğru gelmeye başladı.
"Demek yaramaz karım oyun istiyormuş" ayaklarımı geriye doğru sürüklerken dişlerim gözükecek kadar gülümsedim
"Evet kocacım bu yaramaz kadınla oynar mısın?" Sırtımı duvara yasladı eli belimi kavrarken dudaklarıyla benimkileri kavradı dilini ağzımın içine iterken boğuk bir inilti çıkardım Ellerimi boynuna dolarken gövdemi ona daha çok bastırmaya çalışıyordum
Ağzımın içindeki dilini emerken sikini pantonumun üstünden bacak arama bastırdı onun için sırılsıklamdım alt dudağımı emip yüzünü benden uzaklaştırdı gözümün içine bakarken
"Sikimi indirmen gerek" bedenine sürtünerek yüzümü duvara yasladım bu pozisyonu daha çok seviyordum sert gövdesi sırtıma yaslıyken içime girip çıkmasını.Kısık gülüşünü duyarken sikini kalçama yasladı saçlarımı kenara çekerken beyaz buluzumun açıkta bıraktığı boynuma ıslak öpücükler bırakıyordu.Elini karnımdan kasıklarıma indirdi burnunu boynuma yaslayıp derin nefesler çekerek kokumu içine doldurdu.
Büyük eli beyaz pantolonumun üstünden kadınlığımı kavradı.
"Tatlı amını bana siktirmek istediğini biliyorum bebeğim ama beni kışkırttığın için sabırlı olman, evimizde vereceğim cezayı beklemen gerek." Ahh böyle konuşmasına bayılıyorum "Tamam kocacım." Belimden tutup yüzümü tekrar kendine doğru çevirdi dudaklarımız tekrar buluştu çıkan ıslak sesler ikimizi de tahrik ediyordu. O tatlı dilini damağımda gezdirirken inlemek istiyordum ama kendimi tuttum dışarıdakilere rezil olmak istemem. Dudaklarımı, ağzının istilasından kurtarıp; siyah gömleğinin açıkta bıraktığı, ağzımı sulandıran tenine yasladım dilimi gezdirip ıslak öpücükler bırakırken
"Bebeğim fazla vaktimiz yok" "Biliyorum kocacım"Esmer tenine izlerimi bırakmak istesem de dizlerimin üstüne çöküp kemerini açtım. Siyah boxerının üstüne küçük öpücükler koydum. Boxerını indirdim. Ohh gerçekten çok büyümüştü. Sikinin ucu neredeyse karnına değecekti. Pembe ucundan sızdırmaya başlamıştı ahh benden bu kadar etkilenmesi Beni de tahrik ediyordu. Dantel külotuma doğru sıvımın aktığını hissettim.
Önce sikinin altındaki küçük topçukları ağzıma almak istesem de vaktimiz yoktu. Sikini sağ elimle kavrayıp pembe ucunu ağzıma aldım şeker gibi emmeye başladım.Ahh çok tatlıydı. Bir elimle sikini ileri geri okşarken diğer elimle topçuklarını okşuyordum.
"Ahh bebeğim" boğuk boğuk inlemesi beni daha da kışkırtıyordu. Ağzımı sikinde ilerletirken gittikçe daha fazlasını ağzıma almaya çalışıyordum. Gözümü kapatmış sadece ağzımdaki sikinin bana yaşattığı azdırıcı hislere bırakmıştım kendimi.
Emişim ona yavaş gelmiş olmalı ki kafamı duvara yasladı. Ahh ağzımı sikmeye başladı. Artık kontrol ondaydı. Sonuna kadar sokmuyordu, sınırımı biliyordu. Eğer orayı geçerse zevk almayı bırakıp kusmamaya çalışıyordum.
Biraz daha git gel yaptıktan sonra ılık sıvısının boğazımdan aşağı doğru indiğini hissettim. Genelde içime boşalırdı. Ağzıma ya da kadınlığıma. Bundan şikayetçi değildim aksine hoşuma gidiyordu. Ona çok aşıktım her bir hücremi kendisiyle doldursun istiyordum.
Alnını duvara yaslamış nefesleniyordu yüzü gerilmiş alnında küçük ter damlacıkları oluşmuştu Ahh soğuk duvar zemini yerine göğüslerimin arasında nefeslenmesini isterdim.Evimize gidelim artık.
Sikindeki sıvıları temizliyordum tadını bu kadar sevmem normal mi? Dudağımın kenarına taşan sıvılarını parmaklarımla ağzımın içine iterken delici bakışlarıyla beni izliyordu. Sikinin ucuna son bir öpücük bırakıp boxerını yukarı doğru çektim. Pantolonunu da çekip kemerini bağladım.
Ayaklarımın üstünde durduğumda koca avuçlarıyla yüzümü kavrayıp dudaklarımı esir aldı dilimi ağzına çekip tatlı mırıltılar çıkarak emmeye başladı. "Yemek istiyorum seni" "Eve gidelim yersin aşkım artık çıkmalıyız." "Tamam bebeğim" diyip dudaklarıma son kez ıslak bir öpücük bıraktı. Üstümüzü başımızı düzeltip tuvaletten çıktık.