🔥🔥🔥

34.1K 136 2
                                    

Ben orgazm sarhoşluğunu üstümden atmaya çalışırken yüzüme ıslak öpücükler koyduruyordu. Elleri göğüslerimi okşamaya başladı. Sütyenin dantelli yüzeyinden göğüslerimi dışarı çıkardı. Başını aşağı indirip açığa çıkan kahverengi uçlarımı kavradı. Ahh uçlarım dudaklarıyla ezilirken inlemelerimi tutamıyordum. Göğsümün daha fazlasını ağzına almak için ağzını araladı.

Elini aşağı indirip kadınlığımı kavradı. Yüzünü göğüslerimden uzaklaştırdı. Kahve irisleriyle gözlerime bakarken kadınlığıma küçük bir şaplak attı. Ahh bunu yapmasına bayılıyordum. Bir şaplak daha attı bu seferki biraz daha sertti. "Cezan bu olacak bebeğim içine girmem için yalvarana kadar tatlı amını tokatlayacağım." Sözünü bitirir bitirmez bir şaplak daha attı yanan kadınlığıma.

Ahh bunu yapmasını çok seviyordum ama sadece tokatlarıyla boşalamayacağım için bir süre sonra işkenceye dönüyordu. Dudaklarıyla boynumdaki derimi kavrayıp emmeye başladı. Aynı zamanda koca eli sanki kadınlığımı yatıştırmak ister gibi hafifçe okşuyordu. Ama sonra birden sert bir şaplak daha yedim. Ahh bu hem çok zevk veriyor hem de canımı yakıyordu.

Dudakları boynumla ilgilenirken eli bir kadınlığımı sakince okşuyor sonra sert bir şaplak atarak inlememi sağlıyordu bu dakikalarca devam etti.Eminim ki beyaz tenimi kırmızıya çevirmişti. Umarım yarın acı çekeceğim kadar tahriş olmaz. Dudaklarını boynumdan çekip bakışlarını yüzüme dikti eminim şu an yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Yaşadığım acıdan gözlerim dolmuştu.Ama dur diyemeyecek kadar da zevk alıyordum. Dudaklarıyla dudaklarıma narin öpücükler bıraktı. Eli zevk suyumla kaplanmış kadınlığımı okşuyordu yavaşça. Sonra bir şaplak daha attı. İnlememi dudaklarına hapsetti.

Canımın acısı ön plana çıkmaya başlamıştı sanırım bitirmeliydim. Dudaklarımı ondan kurtarıp
" Tamam yeter kocacım dayanamıyorum içime gir artık" "Ben de dayanamıyorum bebeğim az daha konuşmasan içine giremeden boşalacaktım " Gerçekten de kendini tuttuğu yüzünden belli oluyordu boynundaki damarlar belirginleşmiş yüzü kıpkırmızı olmuştu.

Yataktan kalkınca boxerının önündeki yoğun ıslaklığı fark ettim. Boxerını çıkarınca göbeğine doğru uzanmış kalın ve damarlı siki meydana çıktı. Ucundaki yarıktan yarı şeffaf sıvısını sızdırmaya devam ediyordu. Ahh bu görüntüyle kadınlığımdaki yangın arttı. Ona kavuşmak istiyordum artık. Vakit kaybetmeden yatağa gelip üstüme uzandı.

Bacaklarımı havaya doğru kaldırıp sikini kadınlığıma konumlandırdı. Sikinin tamamını birden içime soktu Ahh ağzımdan derin bir inleme çıktı o da boğuk bir inilti bıraktı. Bacaklarımı yatağa bırakıp iri gövdesini üstüme bıraktı. Elleriyle yatağa bağlı olan kollarımı kavradı vücudunun her santimini üstümde hissediyordum.

Kadınlığımın dibine kadar girmiş sikini biraz geri çekti sonra yeniden sonuna kadar soktu. Ahhh ikimiz de inliyorduk. İçimdeki sert vuruşlarına devam ederken çenemi ağzının içine aldı dilini gezdirmeye başladı. Odada etin ete vurma sesi yankılanıyordu ve tabii kadınlığımdaki suların çıkardığı ıslak sesler.

Dilini yanağımda gezdirirken kendimi bıraktım titreyerek boşaldım. Sanırım kocam benim boşalmamı beklemişti. Benden iki vuruş sonra o da inleyerek kendini bıraktı. Ilık sıvısını içimde hissettim. Siki hâlâ içimde seğiriyordu. Alnını alnıma yasladı ikimiz de nefesleniyorduk. Dudaklarıyla benimkileri kavradı alt dudağını kavrayıp tatlı tatlı emdim. Kolumdaki elini yüzüme çıkarıp yanağımı kavradı. Dilini ağzımın içine itti. Birkaç dakika böyle öpüştük.

Sonra içimden çıkıp ellerimi çözdü. Kıvranırken bileklerimi zorladığım için hafif kızarıklıklar vardı. Kocam bunu görünce kaşlarını çattı. Bileklerimi kavrayıp kızarıklıklara tüy gibi öpücükler bıraktı. "Özür dilerim bebeğim. Çok acıyor mu? " Yüzümde küçük bir tebessüm oluşurken "Acımıyor hayatım. Zaten çok hafif izler var"

Eliyle yüzümü kavradı yüzünde endişeli bir ifade varken "Çok mu sert davrandım?" Yatakta doğruldum. Elimi onun gibi yanağına yaslarken "Aşkım niye inanmıyorsun bana hem çok zevkliydi " Kaşlarımı çatarken "Sen zevk almadın mı yoksa "
"O ne demek güzelim bitiyorum sana ben "

"Hımm" yüzümde bir gülümseme belirdi kollarımı boynuna dolayıp bedenimi kucağına bıraktım " Biraz daha bitmek ister misin? " Yüzünde tatlı bir sırıtış belirdi sıcak ellerini belime koydu, yüzümün önüne gelen dalgalı saçımı kulağımın arkasına iterken "Doymadın mı güzel bebeğim" Dilimi damağıma vurup onaylamaz ses çıkardım "Sen doydun mu?" Dudağımı sahte bir tedirginlikle ısırıp "Yoksa formdan mı düştün. Ee tabii bütün gün çok yoruldun ko-" cümlemin devamını getiremeden sırtımı yatakla buluşturdu. Ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı.

Bedenini üstüme bırakırken kaşlarını sahte bir kızgınlıkla çatmış bir şekilde bana bakıyordu. "Formdan düşmek ha bu adam ne kadar formda olduğunu uygulamalı bir şekilde göstericek şimdi" dudaklarını boynuma kapatırken ağzımdan kaçan kıkırtıya engel olamadım.

Merhaba umarım beğenmişsinizdir. Oy atarak bunu gösterirseniz de sevinirim. Ayrıca herhangi bir öneriniz ya da eleştiriniz olursa yorum olarak yazın lütfen 💕

 TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin