Yatağımızda yüzüstü uzanmış günün yorgunluğunu atmak için dinleniyordum. Önümdeki laptopdan bir şeyler izliyordum aynı zamanda. Kapı açılınca kafamı oraya doğru çevirdim. "İşlerini bitirdin mi hayatım" "Bitti bebeğim" akşam yemeğinden sonra halletmesi gereken işleri için çalışma odasına çekilmişti. Çıplak üst gövdesini içeri sokunca kapıyı kapattı. Altında siyah bir eşofman vardı sadece. Kafamı bu pozisyonda arkaya doğru çevirmek boynumu ağrıtmıştı bu yüzden önümdeki videoyu izlemeye devam ettim.
Havada salladığım ayaklarımda sıcak elini hissettim. Ayak çukurlarımın içine uzun öpücükler kondurdu. İçimdeki aşkın biraz daha arttığını hissettim. Çok tatlıydı.
Yanımda sert gövdesini hissettim benim gibi yüzüstü uzanmıştı. Vücutlarımız birbirine bitişik dururken sol elini belime doladı. Üstümde saten, pembe şortlu bir gecelik takımı vardı. Takımın üst kısmının açıkta bıraktığı bel oyuntumu okşamaya başladı.
Onun hareketlerini takip etmeyi bırakıp önümdeki videoya odaklanmaya çalıştım. "Ne izliyorsun bebeğim?" "Youtube dan bir tane kanal buldum bir çift dünyayı dolaşıyor çok da eğlenceliler onlara bakıyordum." "Hmm" Sağ elini benim gibi çenesine yaslayıp videoya bakmaya başladı.Sol eli belimdeki dokunuşlarına devam ediyordu.
Birkaç dakika sonra dudaklarını çıplak omzumda hissettim. "Biz de böyle dolaşır mıyız sevgilim" "Niye olmasın bebeğim" "Ne biliyim fırsat bulabilir miyiz ki" Önüme doğru sarkan uzun koyu kahve saçlarımı arkaya doğru toplayıp boynumun sağ kısmını açıkta bıraktı. Burnunu yaslayıp derin nefesler aldıktan sonra dudaklarıyla kokulu öpücükler bırakmaya başladı. "Ama ben bir şey konuşuyorum"
Kafasını boynumdan çıkarıp yüzüme doğru yaklaştırdı. Sağ elinin parmaklarıyla çenemi kavrayıp kendine doğru çevirdi. Dudaklarıma kelebek öpücüklerinden bıraktı. Nemli dudakları rotasını yanağıma doğru çevirdi. Kirli sakalları da yanağıma sürtünerek içimi hoş ediyordu. Dudakları kulak mememi kavrayıp emmeye başladı. Mmh bacak aram karıncalanmaya başlamıştı.
Kulağıma dil darbeleri atarken saçlarımı sol omzumda ön tarafa doğru sarkıttı. Açıkta kalan enseme küçük bir ısırık bıraktı sonra derimi dudaklarının arasına kıstırıp emmeye başladı. Gözlerimi kapatmış kendimi dudaklarının bana yaşattığı hislere bırakmıştım.
Geceliğin açıkta bıraktığı belimde ıslak dudaklarını gezdirdi. Eliyle çıplak üst bacaklarımı okşamaya başladı. Arada sıktırıyordu. Kadınlığım dokunuşlarına dayanamayıp ıslanıyordu. Dudaklarını tenimden çekip şortu çıkarmaya çalıştı ben de gövdemi kaldırarak işini kolaylaştırdım. Şortu sıyırarak bacaklarımdan çıkardı. Havadaki ayak bileklerimi kavradı ayak çukurlarımda ıslak dilini gezdirdi ahh külotuma doğru akmaya başladım son olarak topuklarıma küçük ısırıklar bırakıp bacaklarıma doğru ilerledi.Dudaklarını gezdiriyordu çıplak tenimde.
Diz kapağımın arkasında burnunu dolaştırdı. Küçük emişler bıraktı. Bacaklarımı biraz daha aralayıp arasına uzandığını hissettim. Dilini ve dudaklarını kalın üst bacağımda gezdirdi. Bilgisayardan gelen yüksek sesli reklamla videoyu tamamen unuttuğumu fark ettim.Kocam dudaklarını kalçama doğru çıkarırken başka bir şeye odaklanmam pek mümkün görünmüyordu. Kapağını kapatıp komodine doğru uzanarak oraya bıraktım.
Dudaklarıyla kalça yanaklarımdaki etlerimi emerken başımı yatağa bıraktım yanağımın soğuk çarşaf yüzeyine değmesi biraz olsun ferahlamamı sağladı. Pembe tangam kalçamın tamamını açıkta bırakıyordu. Islak dilini kadınlığımın hemen yanından tangamın bitişiğinde gezdirdi. Burnunu kalça yanaklarımın arasına bastırdı kokumu içine çekerek kadınlığımın girişine kadar geldi. Aynı zamanda iri elleriyle kalçamı yoğuruyordu. Kumaşın üstünden kadınlığıma öpücükler bıraktı.
Sonunda külotumu da çıkardı üstümden elleri bacaklarımla kalçam arasında gidip gelirken ağzıyla sulanmış kadınlığımı kavradı ahh inlemelerimi tutamıyordum kadınlık dudaklarımı emiyor arada tatlı ısırıklar bırakıyordu. Sularımın aktığı deliğimin içine dilini ittirdi. Dilini sokup çıkarmaya devam etti Ahh diliyle sikiyordu beni elimin altındaki yatak örtüsünü kavradım.Kalçamı diline doğru ittirerek darbelerine karşılık veriyordum. Boşalmama izin vermeden dilini içimden çıkardı kalçamın arasında dilini kaydırmaya başladı. Arka deliğimin etrafında turlar atıyordu. Ahhh çok zevkli. Arka deliğime uzun öpücükler kondurdu.
Yataktan kalktığını hissettim. Altını çıkarıyor olmalıydı. Sikini kalça yanaklarımın arasında hissettim. Kalçama sürtünüyordu.Sert gövdesini sırtımda hissettim. Vücudunu üstüme bırakıp dudaklarıyla boynuma emişler bırakıyordu. Kollarımın üstünde doğruldum. O da kolumun altından elini geçirerek boğazımı kavradı. Yüzümü kendine doğru çevirerek İki dudağımı birden ağzına aldı. Mmh Dilini ağzımın içine itti. Islak dilini yakalayıp emmeye başladım. Boğuk bir inilti bırakıp dilini ağzımdan çekti.
Sikinin ucunun kadınlığıma girdiğini hissettim. Ahh çok ıslanmıştım bir an önce boşalmak istiyordum.Dilini yanağımda gezdirirken sikinin tamamını içime soktu. Ahh içimde git gel yapmaya başladı. Odayı dolduran sesler daha da sulanmamı sağlıyordu.
Sağ eliyle boynumu kavrarken sol elini saten gecelik üstümden içeri soktu. İri eliyle yumuşak göğsümü kavradı. Ahh şişmiş göğüs ucumu parmaklarının arasına kıstırıp sıktı bu hareketi ağzımdan bir çığlık kaçmasına neden oldu.
Eli göğsümle ilgilenirken içimdeki sert vuruşlarına devam ediyordu. Dudaklarıyla kulak mememi emerken daha fazla dayanamadım ve kendimi bıraktım. Ben boşalırken de içimdeki vuruşlarına devam etti.
Boğazındaki elini kalçama indirip sıkmaya başladı. Paşparmağıyla arka deliğimi okşamaya başladı Ahh sanırım tekrar gelecektim. Başını boynuma gömdü. Ben de tekrar boşalmaya başladım. Benimle birlikte o da seğirmeye başladı ve içimi sıvısıyla doldurdu.
İçimden yavaşça çıkıp kendini yanıma bıraktı. Ben de yüzümü yatağa gömdüm. İkimiz de nefesleniyorduk. Yüzümü kapatan saçlarımda elini hissettim onları kenara çekerek yüzümü açığa çıkardı. Eliyle yanağımı okşarken "Yine yoldan çıkardın beni" yüzümdeki şaşkınlık ifadesiyle "Ben mi seni yoldan çıkardım? Masum masum videomu izliyordum sadece" dudağını istekle ısırırken"Sorun da orada zaten masum masum uzanıyordun tam da avlanmalık ceylan gibi " yüzümde tebessüm oluşurken"Sen de avladın mı yani " dişlerini göstererek şekilde dudaklarını kıvırdı "Hı hım"
Kolunu açarak beni kendine çekti. Başımı göğsüne yasladım kolumu beline sararken saçımı koklayıp tatlı öpücükler bıraktı. Üstümüze çarşafı örttü "İyi uykular bebeğim"
"İyi uykular" yorgunlukla saniyeler içinde uyuya kaldım.Merhabalar umarım beğenmişsinizdir oy atarak gösterebilirsiniz. Öneriniz ya da eleştiriniz varsa da yorum yazın lütfen 💕