Sonunda arabamıza binmiş evimize gidiyorduk. Hava çoktan kararmıştı. Başımı koltuğa yaslayıp arabayı kullanan kocamı izlemeye başlamıştım. Siyah gömleğin sardığı iri gövdesi çok göz alıcı duruyordu. Kollarını dirseklerine kadar sıyırmıştı bir eli direksiyonu kavrarken diğer eliyle elinin içinde kaybolan elimi okşuyordu. Elimi dudaklarına yaklaştırıp alyansımın takılı olduğu parmağıma öpücük bıraktı.
Kucağına atlamamak için kendimi tutuyordum. Eve gidince umarım kucağından indirmez beni. Aslında son zamanlarda sadece tatlı sevişmeler yaşadığımız için bu akşam sert olmasını istiyordum, ellerinin izini memnuniyetle kalçamda taşıyabilirdim. Ya da dudaklarının izini göğüslerimde. Bayağıdır tenim bembeyazdı bence biraz renklenebilirdi.
Yanağımı okşayan eliyle düşüncelerimden sıyrıldım. "Geldik bebeğim" Kemerimi çözüp arabadan indim. Hemen yanıma gelip elini elime doladı. Eve doğru ilerledik. Cebinden çıkardığı anahtarla kapıyı araladı.İçeri girip çantamı vestiyere bıraktım. Eğilip ayağımdaki topuklularımı çıkarmaya başladım. Çıplak ayaklarımı yere bastığım anda dünyam tepetaklak oldu. Merak etmeyin bayılmadım. Sadece kocamın omzundan sarkıyorum.
Kıkırdamaya başladım "Aşkım napıyorsun ya" o da gülerken merdivenlere doğru ilerlemeye başladı. "Hiç konuşma bebeğim bu akşam ben nasıl istersem öyle olacak" Merdivenleri yarılamıştık. "Hımm korkmalı mıyım kocacım"
Odamızın kapısını açtı ve içeri girdik. Beni yere indirip fısıldadı "Bence korkmalısın bebeğim" Başını eğip dudaklarımı kavradı bir eliyle başımı kendisine bastırırken diğeriyle bedenimi bedenine yasladı. Kollarımı boynuna doladım.Dilini emerken mırıltılar çıkarıyordum. Ahh biran önce içime girmeliydi. Tuvalette onu rahatlatırken sırılsıklam olan kadınlığım yine yanmaya başlamıştı.Bir bütün haline gelmiş dudaklarımızı ayırdı. "Soyun bebeğim sadece iç çamaşırların kalsın üstünde" Başımı sallayarak onu onayladım. Ben üstümü çıkarmaya başlamışken o giyinme odamıza doğru ilerledi. Buluzumu ve pantolonumu çıkarıp makyaj masasının önündeki pufa koydum. Üstümde sadece beyaz dantelli takımım kalmıştı. Makyaj temizleme suyunun kapağını açıp pamuğu ıslattım. Pamuğu yüzümde gezdirmeye başladım. Sevişirken makyajımın olmasından hoşlanmıyordu. Ben de böyle daha rahat ediyordum. Ama dudağıma biraz parlatıcı sürmekten zarar gelmez.
Onun adım seslerini duydum ve arkamı döndüm. O da soyunmuştu sadece siyah boxerı vardı üstünde. Bir de elinde siyah kıravatlarından bir tanesi. Yanıma yaklaşıp beni kucağına aldı, bacaklarımı sıcak gövdesine doladım. Ellerim de omuzundaki yerini aldı. Sırtımı yumuşak yatağımızla buluşturdu. Elleri belimi okşarken dudağıma öpücük kondurdu. Boynundaki kollarımı tutup yatağın demir kısmına doğru kaldırdı, kıravatı yardımıyla ellerimi yatağa sabitledi. Sol elimin avuç içine içimi ısıtan bir öpücük bıraktı.Dilini bileğimin içinden kaydırarak kolum boyunca dolaştırdı arada tenimi dudakları arasına hapsediyordu.
Bacaklarımı birbirine bastırdım, içimdeki ateşi yatıştırmaya çalıştım ama dilini kolumun alt kısmından koltuk altı çukuruma getiren kocam bana hiç de yardımcı olmuyordu. Tenimi dudaklarına hapsedip emmeye başladı Ahh inlememe engel olamıyorum. Diliyle son bir kez yalayıp kafasını kaldırdı.
Ağzının içine dudaklarımı hapsedip ikisini birden emmeye başladı. Dilini ağzımın içine yollarken baş parmaklarıyla koltuk altı çukurlarımı ovmaya başladı. Altında inleyerek kıvranıyordum."Aşkım dayanamıyorum" "Kocan rahatlatacak seni az kaldı bebeğim"
Sütyenin sardığı göğüslerimin arasına ıslak öpücükler bırakıp aşağı doğru indi. Göbek deliğimin etrafını diliyle ıslattı. Aşağı doğru indi. Bacaklarımı aralayıp kadınlığıma baktı. O kadar ıslanmıştım ki dantel külotumla bütün olmuştum. Bu görüntü kocamın hoşuna gitmiş olacak ki gözlerime bakıp küçük bir tebessüm yolladı. Bacaklarımın iç kısmına öpücükler bırakırken gözleri kadınlığımı izliyordu.
Başparmağını kabardığı için kendini belli eden zevk noktama bastırdı. Ahh ovmaya devam etti. Sonra elini çekip dudaklarıyla derin birkaç öpücük bıraktı. "Ahh aşkım" kendimi tutamıyordum. Elleriyle bacaklarımı sıkarak okşarken yüzünü aşağı doğru kaydırdı. Burnunu zevk sıvılarımın aktığı girişime yasladı. Derin nefesler aldı "Mis gibi kokuyorsun bebeğim" Gözleri kapalıyken burnuyla girişimi zorladı "Ahh kocacım" Burnunu girişimden çekti ve öpücük bıraktı. Doğrulup külotumu çıkarmaya çalıştı. Kalçamı kaldırarak ona yardım ettim. Külotumun tenimden ayrılmasıyla deliğimden çıkan sular yatak örtümüzü ıslatmaya başladı.
Külotumu burnuna yaklaştırıp derin nefesler aldı. Çoğu insan için iğrendirici olan şeyler bizi tahrik ediyordu. İkimiz de birbirimizin vücut kokularından hoşlanıyorduk.
Az önce kadınlığımla bir bütün olan kısmı ağzına yaslayıp sıvılarımı yalamaya başladı. Gözlerimin içine bakarak yapıyordu bunu ağzıyla kumaş arasında uzayan parçalarımı dudaklarıyla kumaştan ayırdı. Bacaklarımı kapatmamak için mücadele ederken topuklarımı yatağa bastırıyordum. Gözleri, gözlerimle sıvılarımla parlayan kadınlığım arasında gidip gelirken kumaşı zevk sıvılarımdan arındırdı.Kumaşı yere doğru savurup yırtıcı bir kaplan gibi bacaklarımın arasına süzüldü. Dudaklarıyla kadınlığımın her santimini emmeye başladı. En sonunda parmağıyla zevk noktamı ovarken dudaklarını girişime yasladı. Ahh ben kendimden geçmiş bir şekilde inlerken onun çıkardığı ıslak sesler odada yankılanıyordu. Tek su kaynağı deliğimmiş gibi oradan çıkanları içiyordu. Bu işkenceye daha fazla dayanamadım ve kendimi uçurumdan aşağı bıraktım. Titreyerek boşaldım. Tek bir damlamı israf etmek istemeyen kocam ağzıyla deliğimi kapattı.