Asmin'den;. |
Kapının çalınmasıyla kendime gelerek mahirden uzaklaştım. O da benim uzaklaşmamla kendine gelmiş gibi başını iki yana salladı.
Berfinin sesi geldi. "Abi orada mısınız? Çay içeceğiz. Sizi bekliyoruz."dediğinde mahir" Tamam geliyoruz. "diyerek Berfini gönderdi.
Nereye bakacağımı bilemez bir şekilde etraftaki eşyalara bakıyordum.
Elini çenemde hissettiğimde yüzümü kaldırdı. Ona bakmamı sağladı. Bakışlarımız kesiştiğinde üzerime doğru eğildi.
Ben dudağımdan öpecek sanarken dudakları yanağımı buldu. Ne ara kapandığını anlamadığım gözlerim kendiliğinden açıldı.
Elimi tutarak "Hadi gidelim." dedi. Silkelenerek kendime geldim. Başımla onayladım. Kapıyı açarak dışarı çıktı. Bende peşinden çıktığımda kapıyı kapattı.
Alt kata ineceğiz sanarken o beni üst kata çıkardı. "Mahir nereye?"
"Terasa."
Geldiğimizde gençlerin burada olduğunu gördüm. Abisi, yengesi, kardeşi ve abilerim buradaydı.
Hemen boş olan yere oturduk.
Berfin ikimize de çay koyarken ben sohbeti dinlemeye başladım.Bu sırada yanımıza Asel gelmişti.
Mahire doğru koşarak "Amcaaa." diyerek kucağına atladı. Mahir de gülerek kollarını ona sardı.
"Amca annemler dedi ki senin artık başka prensesin varmış. Onunla evlendikten sonra bir sürü prensesin olacakmış." dediğinde içtiğim çay boğazımda kaldı. Öksürmeye başladığımda Yiğit abim gelerek sırtıma yavaş yavaş vurmaya başladı.
Diğerleri bu halime gülerken ben utançtan yerin dibine girmek üzereydim.
Ezgi abla" Asmincim, sen Aselin kusuruna bakma. Amcasına pek düşkündür. "dedi.
Yanaklarımın kızardığını hissederken" Sorun değil. "diyerek gülümsedim. Sesim içime kaçmıştı.
Mahirin yüzüne bakamazken kıkırdadığını duydum. Daha sonra ise
" Merak etme amcacım. Sen benim ilk prensesim olarak kalacaksın. "dedi." Yuppi. "diyerek mahirin kucağından indi.
Daha sonra Mustafa abinin kucağına zıpladı." Baba, senin de prensesin benim demi? "dediğinde" Evet kızım."dedi.
"O zaman ben gidip babannemgile tek prenses benim diyeyim." diyerek merdivenlere yöneldi. Hızlıca aşağı inerken ezgi abla arkasından "Yavaş in kızım." dedi.
Asel ise çoktan aşağıya inmişti. Gülümseyerek bu tabloyu izlerken ne kadar iyi bir aile olduklarını düşünüyordum. Haklarında düşündüğüm tüm kötü düşünceler uçup gitmişti.
Birbirlerine olan aile bağları beni en çok etkileyendi.
Ben bunları düşünürken mahir elini belime atarak beni kendine çekti.
Utancımı yenerek mahire doğru fısıldadım. "Mahir, ne yapıyorsun? Abimler burada."
"Hakan abin kız kardeşimle bakışmakta. Yiğit abin ise telefona gömülmüş durumda."
Dediklerinde bakışlarım abilerimi buldu. Gerçekten dediği gibiydi.
"Olsun, abinle yengen burada."
"Onlar da birbiriyle ilgileniyor." dediğinde bu sefer bakışlarım onlara döndü.
Birbirlerine olan bakışlarından ne kadar çok sevdikleri belli oluyordu. Ben onlara bakarken yüzünü saçlarıma gömdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asmin
Teen FictionAvukat olan Asmin memleketine döndüğünde dedesinin isteği üzerine hiç tanımadığı bir adamla evlenir. Mahir ise çok önemli olan bir dosyayı çaldırdığı için babasının zoruyla bu evliliğe mağdur kalır. Peki bu evlilik aşka dönüşecek miydi?