19.

387 21 11
                                    

Asmin'den;

;/

Sandalyede oturmuş elimdeki yüzükle oynuyordum. İçimdeki heyecan giderek artıyordu. Mahir sıkıntı çıkmasın diye adamlarını salona dizmişti.  Şu an onların yanındaydı. Ben bir şey olmayacağını düşünürken o Kaan konusunda hala endişeliydi. Birine zarar vermesinden korkuyordu. 

Berfin ve Ezgi abla yanımdaydı. İkisi de benden daha heyecanlı gibiydi. Oradan oraya gidip duruyorlardı. Berfin'in seslenmesiyle yüzüğümle oynamayı bırakıp ona döndüm.

"Yengee ya. Abim balayına nereye gideceğinizi hala söylemedi mi?"

Başımı iki yana sallayarak "Hayır. Gittiğimizde öğreneceğim bende." dedim.

"Bize de söylemiyor. Sana sürpriz yapacak bize değil. Niye söylemiyor ki?"

Ezgi abla "Sen içinde tutamaz söylersin diyedir." dediğinde "Ayıp oluyor ama yenge." dedi Berfin'de.

"Neyse onu bunu bırak da sen geceye hazır mısın Asmin?"

Yanaklarım kızarırken "Abla yaa." dedim Ezgi ablaya.

"Ablası mı var kız bu işin?"

Tam bu sırada kapı açılmıştı. İçeriye giren Mahir resmen kurtarıcım olmuştu. Yanıma oturduktan sonra daha yeni ki muhabbet aklıma gelince kızarmış olan yanaklarımın daha çok kızardığını hissediyordum. 

Berfin kapıyı açarak "Eee, hadi ama düğünü başlatalım değil mi?" diyerek odadan çıktı. Arkasından da Ezgi abla.

Mahir ayağa kalkarak elini uzattı. Gözlerimiz birbirini bulduğunda "Gelinim olmaya hazır mısın?" diye sordu.

Hiç tereddüt etmeden "Hazırım!" diyerek ayağa kalktım. 

Karşısına geçtiğimde dudaklarını alnıma bastırdı. Daha sonra kolunu kıvırdı. Girdiğimde boştaki eliyle kapıyı açarak beni önden geçirdi. Biz koridorda yürürken misafirlerin olduğu alana doğru yaklaşırken çalan şarkıyı hemen tanımıştım. Müslüm Gürses – Seni Yazdım. 

Biz şarkı eşliğinde kapının önüne gelirken Berfin elinde sepet dolusu gülle yanımıza gelmişti. Adım atmamızla konfetiler patlamaya başlamıştı. Berfin arkamızdan gülleri atarken sahnenin ortasına gelmiştik.  Mahirin kolları belimi sararken bende boynuna dolamıştım. Dans şarkısı başladığı anda yavaş yavaş salınmaya başladım.

Taa uzak yollardan
Koştum geldim senin kollarına,
İçimde yanan hasretinle ben
Baktım durdum senin yollarına.
Sensizlik bir ölüm sanki.

Mahir kulağıma eğilerek "Çok güzelsin." dedi. Etrafta olan bakışlarımı ona çevirdim. Gözlerinde ilk defa bu kadar tutku görüyordum. Ne diyeceğimi bilemez bir şekilde bakarken Berfin etrafımızda köpük sıkmaya başladı. Ben gülerek köpüklere bakarken Mahir bakışlarını üstümden çekmiyordu. 

Haykırsam göklere,
Artık yanımda beni benden çok seven.
Dünyalar benim olsa yine de istemem,
Yalnız sensin benim yüzümü güldüren.

Bende şarkıya eşlik etmeye başlamıştım. Gözlerim Mahir'in arkasında duran ailelerimizin olduğu masaya takıldı. Hepsi güler yüzle ve dolu gözlerle bizi izliyorlardı. Gülüşüm daha çok büyürken tekrar Mahir'e döndüm. 

Bir rüzgardı esen, ayrılıklarda bizi kahreden,
Gözlerimde tüten bir aşktın sen
Yıllar yılı bitip tükenmeyen,
Çok özledim seni ben.

Başımı omzuna yasladım. Dansa öyle devam ederken en arka masada oturan kız gözüme çarptı. Ağlıyordu. Gözlerimi kısıp tekrar baktığımda bunun Elif olduğunu gördüm. İçimdeki kıskançlık duygusu kabarırken başımı kaldırarak tekrar Mahir'e baktım. Boynundaki ellerimi iyice sıkılaştırdım. 

AsminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin