20.

195 10 3
                                    

Asmin'den;

./

Sabah belimdeki ellerin çözülmesiyle uyandım. Mahir yavaşça yatakta doğrulduğunda "Günaydın." dedim uykulu bir sesle. Uyandığımı görünce eğilerek dudağıma bir öpücük bıraktı. "Günaydın güzelim. Hadi balayımıza hazırlanmaya başla." diyerek banyoya ilerledi. 

Bende yataktan kalkarak banyoya ilerledim. Mahir duşa girmeye hazırlanıyordu. "Beraber girmek istediğini söyleseydin beklerdim ." dedi haylazca sırıtarak. Dediği beni utandırırken omzuna vurdum.

O sırıtırken yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Ben banyodan çıktığımda o da duşa girmişti. 

Gardırobun önüne geçerek kıyafet bakmaya başladım. Yolculukta rahat etmek için elbise seçtim. Yırtmacı biraz büyük olsa da yanımda sadece Mahir olacağı için sıkıntı etmemiştim. 

Daha sonra Mahir'in dolabının önüne gelerek ona da kıyafet bakmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra Mahir'in dolabının önüne gelerek ona da kıyafet bakmaya başladım. Beyaz tişört ve siyah kot pantolon seçerek kıyafetlerimizi yatağın üstüne bıraktım. Makyaj masasına oturarak makyajımı yapmaya başladım. Saçlarımı düzleştirirken Mahir duştan çıkmıştı. Üstünde sadece belinde eğreti duran bir havlu vardı. Elinde duran havluyla ise saçlarını kurutuyordu. Kaslarını sergileye sergileye yanıma geldiğinde bakışlarımı kaslarından ayırarak gözlerine çevirdim. 

Gülümseyerek bana doğru eğildi. Sol yanağıma buse kondurduktan sonra yatağın üstünde bulunan kıyafetleri alarak giyinme odasına girdi. O giyinirken bende kalan saçlarımı düzleştirmeye devam ettim.

Mahir çıktığında bende işimi bitirmiştim. Bir kaç takı taktıktan sonra tamamen hazırdım.  Mahire baktığımda o da hazır görünüyordu. Bakışlarımız kesiştiğinde gülümseyerek "Hazırsan çıkalım mı karıcım?" dedi. Gülümsemesine karşılık vererek "Çıkabiliriz kocacım." dedim. Elini uzattığında hemen tuttum. Kapıya doğru yürürken masanın üstünde bulunan çantamı da elime almıştım.

Aşağıya inerken herkesin kapıda beklediğini gördüm. Yanlarına vardığımızda Mahir büyüklerin elini öpmeye başlayınca bende arkasından öpmeye başladım. Büyükler bittikten sonra diğerleriyle vedalaştım. Mahir elimi tutunca beraber arabaya ilerledik. Bindiğimizde Mahir korna çalarak arabayı çalıştırdı. Dışarıya el sallarken Berfin'in arkamızdan su döktüğünü gördüm. Sokaktan çıktığımızda Mahir'e döndüm. 

"Hala nereye gittiğimizi söylemeyecek misin kocacım?" dedim. Söylemesi için şirin gözükmeye çalışıyordum. Ama Mahir niyetimi anlamış olacak ki kucağımda duran elimi tutarak dudaklarına götürdü. O çapkın gülümsemesiyle gülerek "Gidince görürsün karıcım." dedi. 

Oflayarak önüme döndüm. Ne kadar oflasam da şu anda benden mutlusu yoktu. Yüzümdeki gülümsemeye eşlik etsin diye radyoya uzandım. Çıkan şarkıları geçerken en sevdiğim şarkının çalmasıyla elimi radyodan çektim. Şarkı başlayınca bende eşlik etmeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AsminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin