Asmin'den ;
. |
Vuruluşumun üstünden bir ay geçmişti. İyileşme sürecimde aileler ve Mahir her zaman yanımda olmuştu.
Yara tamamen iyileştiğinde düğün günü için toplanılmıştı. Bir hafta sonrasına karar verilmişti.
Herkes hazırlık yaparken bana da gelinlik ve bindallı modellerine bakmak düşmüştü. Çarşıya hiç çıkasım yoktu. Bu yüzden eve çağırtmıştım.
Gelen modellerden en çok hoşuma giden bu model olmuştu. Sırt dekoltesi olsa da duvakla kapanacaktı. Bu yüzden sorun etmiyordum. Çiçek motifleri gelinliğe ayrı bir hava katmıştı. Üstümde ki duruşu da çok güzeldi.
Gelinlik işi de bittiğinde diğer gelinlikler toplanıp giderken bende yavaş yavaş valizimi hazırlamaya başladım. Çoğu kıyafetim mahirin odasına yerleşmiş olsa da balayı için bazı kıyafetlerin kalmasını istemiştim. Düğün gecesi Mahir'gilin konağında kalıp sabah erkenden balayı için yola çıkacaktık. Mahir ısrarla nereye gideceğimizi söylemiyordu.
Bu durum ne kadar sinirimi bozsa da Mahirin güzel bir yer seçeceğine dair güvenim sonsuzdu. Ben valizimi rahat şeylerle doldururken odamın kapısı tıklatıldı. "Gel." dediğimde Berfin başını içeriye uzattı.
"Nasıl gidiyor yenge?"
"Öyle valiz hazırlıyorum. Sen niye geldin? Bir şey mi oldu?"
"Yok ya abim buraya gelecekti. Bende bir sana bakıyım diye geldim. "dedi.
Bu sırada dolabımda asılı olan gelinliği gördü.
"Ayy, bu çok güzelmiş." diyerek gelinliğe atıldı.
"Abin nerede?" diye sordum. Tek takıldığım detay buydu.
"Aşağıda seni bekliyor." dedi umursamaz bir şekilde.
"Baştan söylesene şunu." diyerek onu orada bırakarak odadan çıktım. Düğün hazırlıklarından dolayı çok görüşemiyorduk. Bu yüzden çok özlemiştim.
Aşağıya neredeyse sekerek indiğimde mahiri arkası dönük bir şekilde telefonda konuşurken gördüm. Evdekiler çarşıda olduğu için rahat bir şekilde sarılıp öpebilirdim.
Arkasından sarıldığımda cebindeki elini çıkararak göğsünde birleştirdiğim ellerimin üstüne koydu. Ben arkadan boynuna öpücükler bırakırken oda telefonu kapattı. Ellerimi ayırarak beni önüne çekti.
Kıkırdamaya başladığımda o da gülüyordu. Alnıma uzun bir öpücük bıraktıktan sonra kollarının arasına çekerek sarıldı. Bende dünden razı olduğum için kollarımı boynuna doladım. Saçlarıma öpücük bıraktığında geri çekildim.
"Özledim seni." dedim.
"Bende seni özledim."
İkimizde birbirimize özlemle bakarken merdivenden takırtılar gelmeye başladı. Berfin elinde iki valizi sürüklüyordu. Yukarıdan bağırışı duyuldu. "Yenge ben hazırladım valizleri. Sen yorulma boşuna."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asmin
Teen FictionAvukat olan Asmin memleketine döndüğünde dedesinin isteği üzerine hiç tanımadığı bir adamla evlenir. Mahir ise çok önemli olan bir dosyayı çaldırdığı için babasının zoruyla bu evliliğe mağdur kalır. Peki bu evlilik aşka dönüşecek miydi?