CAPITOLUL 7

345 23 1
                                    

JENNA

Mi s-a părut super ideea de a discuta cu Will, este mult m-ai bine decât să stau la masă cu tipi care se dau la mine. M-am întâlnit dimineață cu Jake, care mă aștepta lângă cabana mea. Voia să alergăm împreună, dar l-am refuzat, pentru că îmi era foame, și nu prea aveam chef să îl ascult pe Jake cum îmi zice cuvinte dulci. În schimb, Will este foarte plăcut. Nu se dă mare și nici nu flirtează cu mine.

— Mi-aș dori și eu să particip la întreceri cu canoia, pare distractiv!

— Ok, ar fi distractiv. Dar te previn, te fac praf!

Will clipește. După ce își dă seama ce am zis face ochii mari, iar în ochii lui verzi deschis apare o sclipire.

— Adică, tu chiar vrei să te întreci cu mine cu canoia?


Îi arunc o privire confuză.

— Da, sau...nu ai vorbit serios?

Chiar mă temeam să nu fi înțeles prost mesajul lui însă Will scutură din cap puțin zăpăcit.

— Nu, nu...sigur că am fost serios, dar crezi că tatăl tău o să fie de acord?

Îmi place că întreabă de tata, dar nu cred că o să fie o problemă. Puteam face asta și în altă zi, cum ar fi sâmbătă. Sâmbătă este zi liberă fără activități unde copiii se joacă în voia lor.

— O să mă asigur eu legat de asta.  Ce spui să ne vedem sâmbătă în fața cantinei? Mergem pe lac să ne întrecem, ce spui?

Will se uită la mine de parcă ar sta pe gânduri. Își trece o mână prin părul lui blond și pletos apoi zice:

— Mmm nu știu Jenna, nu cred că e o idee bună?

Îmi piere entuziasmul.

— De ce?

Will începe să râdă apoi îmi face cu ochiul.

— Te-am prins! Să vezi ce dezamăgită erai!...

Îmi pică fața. Tocmai ce m-a păcălit. Mi se pare uau cum de a putut să se prefacă că vorbește serios. Râd și mă aplec peste masă dându-i una în umăr.

— Hei...nu a fost frumos, chiar m-ai păcălit!

— Sunt un actor bun, așai?

Râde el și se apleacă și el să-mi de-a una în umăr delicat.

— Chiar am crezut că vorbești serios. Eram pe cale să zic: de unde l-oi fi găsit și pe ăsta care e un fricos?

Will pufnește și bea puțin suc.

— Hei, nu-s un fricos, de fapt, în New York eram cel m-ai de temut!

— O da? Și ce făceai tu acolo în New York?

Cer eu să aflu terminând terciul.

— Asta deja rămâne pentru mine. Apropo, că tot vorbim de provincie... te-ai născut aici în Kensington?

Kensington, era o suburbie a New York-ului, și da mă născusem aici. Doar toată copilăria mea constă în tabăra asta.

GREEN FLAME Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum