WILLIAM
Jenna e încă leșinată de plăcere și eu încă îi simt gustul pe limbă. Faptul că și-a dat drumul pe fața mea, mă excită al naibii de tare. Ador să o văd îmbujorată și în euforie.
— Hei!...
Zic eu și mă aplec puțin spre ea.
—...cum te simți?
— Mmm... leșinată!
Pufnesc. O ajut să se ridice iar Jenna îmi pune mâna pe umăr. Părul îi e ciufulit ca după o partidă de sex.
Hah, cât îmi place.
Jenna se uită la penisul meu încă întărit. Își linge buzele și asta îmi crează o altă imagine în cap. Și parcă mi-ar fi citit gândurile, își trage chiloții în sus și își coboară mâna ușor și alene în boxerii mei. O las să facă ce vrea, pentru că sunt nebun după ea.
— Ar trebui?
Întreabă ea stând cu sânii lipiți de pieptul meu.
— Doar dacă vrei...
Murmur eu.
Jenna scapă un mic zâmbet și simt cum își trece degetul peste capul penisului meu. Scap un geamăt din gâtlej.
— Da...
Murmură ea.
—...cred că ar trebui! Nu-mi place să te văd cum te torturezi! Te zbați ca un peștișor pe uscat!
— Toate partidele de sex cu tine sunt așa distractive?
Întreb eu și îi cuprind o fesă în palmă.
— Mmm...probabil!
Capul ei se lasă în jos, însă o ridic repede. Nu o pot lăsa să-mi facă sex oral așa... dezbrăcată într-o pădure, în schimb, am o idee.
— Ia-ți hainele!
— Poftim?
— Ai încredere, și urmează-mă!
Jenna își strânge hainele de jos iar eu o i-au și mergem pe stâncă. Nu ne putea vedea nimeni, pentru că avea o gaură destul de măricică în ea.
— Vorbești serios?
— Tu ce crezi?
Jenna râde și intră înăuntru. Intru și eu iar când ne asigurăm că suntem feriți de... mă rog de oricine, o văd pe Jenna cu se lasă în genunchi. Îi ține desfăcuți și se uită la mine. Îmi trec degetele prin părul ei iar ea zâmbește.
Frate, parcă ar fi o pisică drăguță, dar care își ascunde ghearele. O ador.
Degetele ei îmi dau boxerii jos iar penisul meu iese la iveală. Jenna se uită la el apoi la mine rânjind.
— Frumos penis!
— Frumoasă păsărică!
Își dă ochii peste cap amuzată.
CITEȘTI
GREEN FLAME
RomanceEste un sezon dificil, pentru William Ghilbert. Tatăl său, vrea să-l implice în lumea afacerilor, pe când Will, nu-și dorește nimic altceva decât să uite de moștenirea pe care tatăl său ia planificato. Refuzând să fie inclus, părinții lui, îl trimit...