JENNA
La supermarket, Will s-a oferit să țină coșul cu cumpărături în timp ce eu mă uit ce să cumpăr pentru tabără. Am luat niște mere, și mă gândeam la niște banane... și niște sucuri pentru copii.
— Ce-i pe listă?
— Suc, castraveți... și cred că și lapte!
Zic eu și pun în coș două caserole de castraveți.
Will umblă după mine. Facem cumpărături împreună, hah, cine ar fi crezut? M-ai cumpărăm una alta iar când trebuie să plătesc Will mă dă ușor într-o parte și văd că își scoate portofelul, însă înainte să scoată banii, întreb!
— Ce vrei să faci?
— Plătesc, ce alt ceva să fac?
— Will...
Însă îmi închide gura cu un sărut. Mă sărută. Aici. În. Supermarket.
O Isuse...oare se uită lumea la noi?
Rupe sărutul murmurând:
— Du-te la dubiță Jenna, mă ocup eu!
Și aud un bip. Will își bagă cardul de credit înapoi în portofel. Mă ia de mână și mă trage după el spre ieșirea din supermarket.
— De ce ai platit tu?
— Pentru că sunt bărbat Jenna. Și pentru că, așa am vrut eu!
Mă îmbujorez puțin ca o idioată. Will pune cumpărăturile pe bancheta din spate, apoi se răsucește spre mine. Îmi deschide portiera iar eu rămân cadru.
— De ce te porți ca un gentleman?
— Păi...de ce nu m-aș purta ca un gentleman?
Bună întrebare.
Dar e drăguț așa că mă ridic pe vârfuri, și îi dau un pupic pe obraz murmurând:
— Ești un scumpic!
Will zâmbește pierziș iar când mă urc în dubiță, mă pișcă de fund.
— Au! M-ai pișcat de fund?
— Noooo...
Îmi dau ochii peste cap amuzată. Urcă și el în dubiță și o pornim spre tabără. Însă cât conduc pe trasă, Will întreabă:
— Te grăbești?
— Unde?
— În tabără!
— Nu chiar...
Îi arunc o privire iar ochii lui verzi închis îmi zic ceva ce pot citi de la o poștă. Ceva ce îmi doream și eu.
— Trag pe dreapta?
El începe să râdă.
— Da te rog!
CITEȘTI
GREEN FLAME
RomanceEste un sezon dificil, pentru William Ghilbert. Tatăl său, vrea să-l implice în lumea afacerilor, pe când Will, nu-și dorește nimic altceva decât să uite de moștenirea pe care tatăl său ia planificato. Refuzând să fie inclus, părinții lui, îl trimit...