CAPITOLUL 39

534 34 9
                                    

JENNA

— O să mă întorc să te vizitez. Adică... hmm... nu știu cât o să stau, dar o să vin înapoi?

Zic eu și îi dau o îmbrățișare tatei.

Will e lângă mine și îmi ține ghiozdanul cu hainele pe care le-am luat cu mine. Will mi-a zis că are planuri azi cu mine, iar eu sunt nerăbdătoare să aflu.

— Ai grijă doar ca fata mea să nu fie atinsă s-au necăjită de vreun vagabond!

I se adresează lui Will.

— Nu vă faceți griji Domnule Fitzgerald...

Mă ia de mână.

— ... Jenna e pe mâini bune!

Tata nu m-ai zice nimic , doar îl bate pe spate și ne urează drum bun. Zâmbesc și merg împreună cu Will spre mașina lui.

Trebuie să recunosc, are o mașină tare sofisticată. Și e luxoasă. Acum realizez cât de bogat trebuie să fie.

M-am îmbrăcat și eu sofisticat. Ei, doar mi-am luat o rochie neagră cu bretele. era simplă, dar Will a spus că îi provoc erecții purtând-o. Am râs.

— Abia aștept să-ți întâlnesc prietenii!

Zic eu veselă.

Will zâmbește și pornește mașina.

— O să te placă. Dar să te ferești de Tristan.

— De ce?

— Nu-i prea educat.

— Oh...

Zic eu.

—... nu-i nimic, cred că o să ne înțelegem!

Am mers destul de mult, dar am făcut și pauze. Will mi-a cumpărat o gogoașă glazurată și o ciocolată caldă. Iar după vreo jumătate de oră oprește lângă un restaurant.

— Stai aici!

Îmi zice el și iese din mașină. Îl văd cum practic aleargă spre partea cealaltă a mașinii și îmi deschide portiera. Chicotesc și ies din mașină spunând:

— Mersi.

— Oricând iubito.

Habar n-are cât de fericită sunt în momentul ăsta. Îl apuc de braț și mergem spre restaurant împreună , ca un cuplu dichisit.

☄. *. ⋆

Eu și Will stăm la o masă lângă perete. Am comandat sushi și niște vin. Mi se pare așa romantic tot ce se întâmplă acum încât nu știu dacă a observat, dar l-am tot mâncat din priviri.

— Tot nu-mi vine să cred că am făcut asta!

— Ce anume? Că avem o întâlnire oficială? S-au că mâncăm sushi cu trei feluri de pește?

— Ambele. Dar ce mă încântă pe mine este faptul că, voi cu tine în Manhattan!

— New York. M-am gândit să schimbăm puțin locația.

GREEN FLAME Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum