JENNA
Este o nebunie! Ador nebuniile iar faptul că Will aleargă cu mine în brațe mi se pare super drăguț.
Nu te atașa emoțional Jenna!
Îmi reamintește vocea mea interioară și are dreptate. Ideea cu sexul nu mi s-a părut rea, iar Will pare de încredere. Știu că am zis că toți tipii se dau la mine, dar el nu s-a la mine, mi-a spus-o direct și nu aștepta să-mi sugereze dacă vreau să mă culc cu el. În schimb, eu am sugerat, și habar n-am de ce? Bine, știu de ce. Pentru că i-am văzut erecțiile. N-am făcut sex demult și da, de ce nu? Nu cred că o să mă rănească atâta timp cât eu nu-i dau voie.
Când mă lasă jos, Will nu face nimic, doar se uită la mine și așteaptă.
— Bine, vrei să te ajut să te dezbraci?
Întreabă el într-un final.
Simt că mă fâsticesc. Râd jenată și întreb:
— De ce m-ai ajuta?
— Ca să nu te simți incomod!
— Oh...
— Și ca să creez tensiunea...
Adaugă el cu un rânjet satisfăcut.
Chicotesc și fac un pas spre el spunând:
— Ai cale liberă!
Will nici că așteptă ceva m-ai mult, îmi dă jos bretelele salopetei într-o manieră foarte atentă și drăguță. Eu, deși am emoții — habar n-am fucking de ce — dar îmi strecor mâinile sub tricoul lui adorabil de ridicol cu o rață ce ține o mănușă de box și îl ridic puțin, el se cutremură.
— Ce?
Râde.
— Ai mâinile reci, dar îmi place!
— Ups, scuze!
Ridică din umeri și îmi trage salopeta jos iar adierea răcoroasă de lângă lac îmi fac sfârcurile să se întărească, plus că...nu port sutien.
— Drăguț!
Zice el când se uită la picioarele mele.
— Ce-i drăguț?
— Tu. În chiloți!
Pufnesc amuzată și nu m-ai ezit, îi trag tricoul peste cap imitând-ul:
— Drăguț...
Will își apleacă apleacă capul și începe să-mi sărute gâtul. Mi-l aplec puțin într-o parte și îmi trec palmele peste spatele lui.
Mama mia... câți mușchii i se încordează...
Erecția lui mă împunge în abdomen. Iar când îmi cobor palma lipită de abdomenul lui, reușesc să intru în pantaloni doar cu degetele, pentru că el, îmi dă mâna la o parte murmurând peste pielea mea:
— Încă nu...
— Dar nu ziceai că...
— Îmi place prea mult ce se întâmplă, doar...
Face o pauză.
—.. lasă-mă să mă bucur de tine, ok?
Tac două secunde, apoi șoptesc:
— Ok.
Îmi plăcea totuși că era gentil când îmi vorbea, și ei bine... i-aș atinge mușchii la nesfârșit cât de tare îmi place. Felul în care mă sărută...cum i se mișcă limba peste a mea, și cum își trece degetele prin părul meu...pur și simplu îmi stârnesc m-ai tare dorința!
CITEȘTI
GREEN FLAME
عاطفيةEste un sezon dificil, pentru William Ghilbert. Tatăl său, vrea să-l implice în lumea afacerilor, pe când Will, nu-și dorește nimic altceva decât să uite de moștenirea pe care tatăl său ia planificato. Refuzând să fie inclus, părinții lui, îl trimit...