WILLIAM
— Așea... turnați bine peste tot!...
Dictează instructorul Fitz.
— ... să acoperim toate gropile de lângă mal, n-am vrea ca vreun copil să-și rupă gâtul când alergă în lac.
Copii.
Frate, de ce mă duce cu gândul la Jenna?
Poate că Jenna adoră copii? Sau poate că este instructoarea unor copii? S-au poate că își dorește copii?
Futui, gândurile astea mă fac să mă simt din ce în ce mai prost pentru ce i-am făcut. Mă gândesc și la ce mi-a spus Raf, cum că Jenna ar fi așteptat un semn ca să-i spun că aș face copii cu ea.
Gândurile astea mă frământă din ce în ce mai tare, și am nevoie să mi le alung din cap. Dar o să dispară, după ce o recâștig pe Jenna.
— Bateți bine să nu cumva să iasă aiurea că vă pun să lingeți!
— Da domnule...
Răspund în cor băieții.
Tot ce am făcut timp de jumătate de oră, e să umblăm cu saci de nisip aiurea în colo și în coace... și bineînțeles că, să auzim și țipetele instructorului Fitz. Omul ne muncește ca pe niște cai!
— GHILBERT!
Răcnește el la mine, iar eu ridic capul.
Îmi face semn să mă apropii și din spate aud chicoteli. Întorc capul spre Jake ridicând o sprânceană.
Ce puii mei ai făcut?
— Da domn' Fitz?
— Presley pentru tine, și pot să știu și eu pe unde umbli noaptea?
— Poftim?
— Mi s-a adus la cunoștință că tânărul William Ghilbert umblă hăisa noaptea și vine când el are chef. Este adevărat?
Strâng din dinți. Mda, mă gândeam eu că Jake și-a băgat nasul pe aici, dar judecând după cum m-a întrebat, nu prea pare... supărat.
— Eu...nu mă duceam nicăieri, nu știu cine a inventat toată tărășenia asta, dar e clar că e o minciună!
Însă Fitz nu pare să mă creadă.
— Uite fiule...
Fiule? O Isuse, instructorul meu tocmai ce îmi spusese fiule!?
—... știu și eu cum e cu adolescența asta, am fost și eu tânăr la vremea ta...
Nu înțeleg încotro vrea să bată.
—...dar să mă furișez așa și să mă văd cu o fată? Ști că fiică-mea are douăzeci și doi de ani, da?
Acum am înțeles. Jake m-a pârât lui Fitz că mă văd cu fiică-sa! Dar chestia e că, Fitzgerald nu-i așa furios cum credeam că o să fie, s-au...cum spera Jake să fie.
CITEȘTI
GREEN FLAME
RomanceEste un sezon dificil, pentru William Ghilbert. Tatăl său, vrea să-l implice în lumea afacerilor, pe când Will, nu-și dorește nimic altceva decât să uite de moștenirea pe care tatăl său ia planificato. Refuzând să fie inclus, părinții lui, îl trimit...