JENNA
Așa îmi trebuie dacă îmi fac speranțe. Și știam că dacă mă atașez de Will nu o să iasă bine. Unde naiba mi-a fost capul când am acceptat să fac sex pe beneficii?! Știam că el urma să plece, știam că nu o să dureze, și totuși m-am aruncat într-un val periculos.
Nu neg, partidele de sex cu Will erau minunate. Îmi plăceau. Dar m-ai mult îmi plăcea afecțiunea pe care mi-o dădea. Era pe aceeași undă ca și mine, și știam că mă făcea să râd intenționat. Toate chestiile drăguțe pe care le-am făcut împreună...toate cuvintele și secretele pe care ni le-am spus la focul de tabără...
Pe cine păcălesc, mereu se întâmplă așa!
Tot ce vreau acum, este să mă duc în cabana mea, și să zac acolo în lacrimi. Nu înțeleg de ce mă doare așa tare faptul că Will mi-a spus că nu mă iubește, până la urmă... nu-i obligat să o facă, dar...cred că...eu îl iubesc pe el, de mă doare așa tare.
Îl duc pe Sparkey înapoi în cușca lui apoi plec și eu în cabana mea, aruncând totul de pe mine și făcând un duș sperând că pot șterge aparentele lui de pe pielea mea.
Deși m-am săpunit o grămadă, aprenta lui tot rămâne, dar deja e întipărită în inima mea, și dacă aș putea... aș arunca-o pe geam, dar cred că e deja frântă, și nu cred că m-ai are rost. Will a pătruns în mine m-ai adânc decât ar fi trebuit, și nu, nu-i o aberație la modul sexual, ci la modul sentimental.
Mă duc în pat, unde îmi trag plapuma peste cap și încercând să ignor lacrimile care îmi înțeapă ochii.
☄. *. ⋆
În dimineața de luni, nici că am avut voința să mă ridic din pat. Nu voiam să ies din cabană, nu voiam să dau ochii cu el. Nu eram încă pregătită să trec peste faza umilitoare de aseară. Dar trebuia să-mi fac meseria, și fie vreau, fie nu vreau, tot trebuia să găsesc metode de a mă ocupa cu copii.
Mă îmbrac într-un tricou mov și niște sorți albi până la genunchi, apoi îmi împletesc părul în două codițe și trăgând aer în piept ies afară în aerul ușor răcoros al unei dimineți de mai.
Tata deja îi antrenează pe băieți punându-i să alerge în jurul taberei și să facă flotări. Ochii mei îl caută pe Will, și îl văd făcând flotări. Îmi feresc privirea și merg să-mi trezesc juniori.
— Jenna, neața scumpo!
Tata mă observă când clar nu vreau să mă fac văzută. Dar e prea târziu, trebuie să mă apropii.
— Neața tată, ai început devreme.
— Trebuie să fac ceva cu rațele astea, îmi stau corogite doar în pat!
Scap un zâmbet, dar e la fel de fals ca și moralul meu.
— Da, înțeleg, și eu trebuie să fac înviorarea cu juniorii. Tre'să plec!
— Bravo!
Nu știu pentru ce eram bravo, dar nu mă simțeam de loc așa. Nu mă simțeam nici cum. Îmi văd de treaba mea m-ai departe. Tot sper ca Will să mă bage în seamă, când de fapt n-ar trebui, este complicat când ai prins sentimente pentru cineva care nu simte la fel.
CITEȘTI
GREEN FLAME
RomanceEste un sezon dificil, pentru William Ghilbert. Tatăl său, vrea să-l implice în lumea afacerilor, pe când Will, nu-și dorește nimic altceva decât să uite de moștenirea pe care tatăl său ia planificato. Refuzând să fie inclus, părinții lui, îl trimit...