WILLIAM
La cantină rânjesc și mă uit dulce la Jenna care stă acum lângă juniori și le zice ceva. Nu-mi vine să cred ce s-a întâmplat aseară! I-am tras-o. I-am tras-o pe un fucking doc! A fost ceva ce n-am m-ai făcut niciodată în viața mea, să fac sex pe un doc, hah cine s-ar fi gândit?
Oricum, acum știu că Jenna mă place și că este atrasă de mine și tocmai ce am devenit prieteni buni, fooooaaarrteee buni!
Priveliștea mea minunată este astupată de un trup cu o putoare îngrozitoare. A cea putoare, o emană Jake, care stă - ca întotdeauna - încruntat la mine.
— Valea, îmi provoci greață!
Zic eu.
— A da? Ei bine nu-mi pasă. Vreau să știu unde ai fost aseară, și de ce te-ai întors așa târziu?
Îmi dreg vocea.
— Of mama...te rog nu mă pedepsi!
Îl i-au eu peste picior și bag în gură o bucată de castravete.
— Lasă-mă cu de-astea blondinule, riști să ai probleme!
— Chiar așa? Nu crezi că e ciudat că îmi tot duci dorul? Îmi pare rău să te dezamăgesc Jake, dar nu ești genul meu!
Jake se apleacă puțin peste masă uitându-se urât. Fețele noastre sunt la câțiva centri distanță. Deși el încearcă să pară dur, eu sunt complet lipsit de expresie.
— O să aflu eu ce pui la cale...
Mârâie el.
— ... și atunci, o să zbori de-a ici!
— Ok, acum lasă-mă te rog să-mi termin masa, și apropo...ai ceva verde între dinți!
Jake se îndepărtează instant pufnind. Îmi întoarce spatele și pleacă. Se duce la Jenna, așa că mânjesc ochii puțin. Vorbește ceva cu ea, și mi-aș dori să aud, dar am un aliat cu păr brunet și ciufulit care se duce — exact cum i-am spus eu — la Jake și Jenna. Firește că ea îi dă prioritate, așa că Jake, într-un final, își vede de drum.
Vrea să-mi arate că poate să mi-o fure, dar ceea ce nu știa el, era că, Jenna era deja a mea.
Din fericire, peste puțin timp, Finn se îndreaptă spre mine. Zâmbesc și îi fac loc să se așeze întrebând:
— Ce e nou azi puștiu'?
— El ia spus că dacă vrea să meargă împreună pe teren! Iar ea i-a zis că nu poate, pentru că are de plătit facturi!
Hah, ce tare!
Interesant.
— Așa, și el ce i-a zis?
— A făcut o glumă proastă care n-am înțeles-o. Dar domnișoara Jenna ia spus că e ocupată!
Îi ciufulesc părul puțin. Cât îmi place să am mini spionul meu.
— Bună treabă Finn! Asta te face cu cinci dolari!
Zic eu iar el zâmbește.
CITEȘTI
GREEN FLAME
RomanceEste un sezon dificil, pentru William Ghilbert. Tatăl său, vrea să-l implice în lumea afacerilor, pe când Will, nu-și dorește nimic altceva decât să uite de moștenirea pe care tatăl său ia planificato. Refuzând să fie inclus, părinții lui, îl trimit...