yeni bölüm den herkese merhabalar bölümlerin kısa olduğu söylendi,ama ne yapayım elimden bu kadar geliyor neyse iyi okumalar...
🦋
"yanındaki sevgilin miydi?" bu soruyu soran kişi yanımda oturandan daha kalıplı ve daha büyük duruyordu iyide ona ne? "sanane" dediğimde sinirlenmise benziyordu.
15-20 dk sonra
araba durmaya başladığında geldiğimizi anladım. indip eve baktığımda kocamandı.Resmen hayalimdeki evdi..
hemen kendimi toplayıp görgüsüzlük gibi görünmesin canım, arkalarından eve doğru yürümeye başladım şimdiden kendimi yabancı hissetmeye başlamıştım. kapıyı yeşim hanım açmıştı "hosgeldiniz ve hosgeldin kızım evine" hiçbir şey demeyip öyle put gibi durdum.size saygısızlık gibi gelebilir ama hepside ben buraya zorla geldiğimi biliyorlar yeşim hanıma baktığımda gözleri dolmuştu al işte kadınıda ağlattın Kayra aferim sana "n-neyse hadi salona geçelim hem abilerinle tanış" anlamaz gözler ile onlara baktım
salona geçtiğimizde gözlerim sonuna kadar açılmıştı. ne yani benim bir sürü abimmi var. hepside erkek.. yeşim hanım konuştuğunda ona Baktım "abinleri tanitayim sana" aradan biri konuştu "Allah aşkına ne abisi anne benim gözüm bu kızı hiç tutmadı" gözlerimi devirip tip tip yüzüne baktım oda ban bakıyordu "ne bakıyon" der gibi yüzüne baktım önüne döndü "Kuzey! kardeşin o senin" ve konuşmaya devam etti.
" neyse ben tanıtim kızım bu en büyük abin Aral 27 yaşında mesleği asker kızım" vayy be asker abim varmış şu kalıba bak bee maşallahı var " buda ikinci abin Baran 25 yaşında mesleği doktor " doktor mu? Ne yalan soylim şaşırdım "buda 3. abin kuzey 23 yaşında meslegi mimarlık " ıyyy en sevmediğim abim tipine bön bön baktım " buda 4. abin yağız 21 yaşında mesleği bilgisayar mühendisliği henüz üniversitede" çok yakışıklısın yağız bey, bune be herkesde becerikli "bu ikizin Araf " valla 5 kilometreden beni sevmediği tipinden anlaşılıyordu ayıp ettin Araf kardeş
" son olarakta kardeşin efe lise 1 gidiyor" ne çatıyor kaşlarını ergen!ben ve kocaman ailem, eee ben unutum hepsini dur lan gülesim geldi
tut kendi Kayra!
sakın gülme Kayra!
Kayra!!
ohm ohm tmm gülmüyorum hepsi banamı bakıyor? Ne bakıyonuz abi!
stress oldum panikle ayağı kalktım yeşim hanım hemen araya girdi" noldu kızım ?" bende "yeşim hanım biliyorsunuz ki bugün benim için yorucuydu biran önce benim yatacağım odayı gösterir misiniz?" dedim "tabi kızım, gel odanı gösterim sen rahatça dinlen hem evide gezdireyim"
yukarı doğru çıkar bende arkasından çıkmaya başladım. 1. kata geldiğimizde durduk. " burada bizim odamız, efenin odası ve babanın çalışma odası var" ilerlemeye devam ediyorduk 2. kata geldiğimizde durduk "bu katta Araf ve yagiz abin var şu odada yağız ve kuzey abin genellikle burada çalışıyorlar" eee benim odam nerde 3. kata çıktık ve durduk "bu katada kuzey abinin Aral abinin ve senin odan var" dedi "peki şu odada kim kalıyor." "orda kimse yok" dedi ve Konuşmaya devam etti "üst katada abilerin oyun odaları var" oha saka gibi oyun odaları varr "teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için" "rica ederim hadi sen dinlen ben bi aşağıya ineyim"
odaya girdiğimde gördüğüm ilk yer manzarası oldu vayy odaya bak be ne güzel oda, içinde iki tane daha kapı vardı. birisi lavabo diğeri ise giyinme odası yanlız bizim eski ev bu kadar etmez gülmeye başladım. kendimi yatağa atıp yorganıda kafama kadar çektim. şuan aşırı üşendim kıyafetimi değiştirmeye gözlerimi kapatim kendimi uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra ~GERÇEK AİLEM
Разное"bizimle geleceksin!" Dedi biyolojik babam "Gelmeyeceğim!" Dedim inatçı olduğumu belli ederek. "Benim sabrımı zorlama geleceksin dediysem geleceksin!!" Oda inatçı olduğunu belirterek söylemişti ...... "SIKTIR GIT EVIMIZDEN!!" Demişti öz ve öz abim...