Merhabalar..
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Iyi okumalarr...🐞
Kayra dan
Kalbim çok hızlı atıyordu. Arkama baktığımda kimse yok diyeceğim sırada aralı görmüştüm. Dahada hızlanmaya başladım. Ön tarafta 3 tane araba gördüğüm için arka taraftan gitmiştim.
Gitmiyordu çok yorulmuştum. Yorulduğunu anlayıp dahada hızlanmıştı. Ama ben hızlanamıyordum. ve beni tutuşmuştu.
"Rahat bırakın beni! Istemiyorum sizi neden anlamıy-" diyemeden sarılmıştı. Geri çekilmeye çalışıyordum ama hareket dahi etmemişti.
"Çok korktum, korkutun bizi" gözlerimi devirdim.
"Siz kovdunuz beni şimdi ben yoluma siz yolunuza, ben sizin gibi bir aile ile yaşayamam!"
Başım dönüyordu. Istemeden ona tutunmuştum. Açlıktan ve strestendi galiba..
Bana baktığında gözlerimi kaçırdım."Ne oldu??"
"Sanane!"
Beni dinlemeyip kucağına aldı.
"Ne yapiyorsun ya?! Bırak!" Diyip kollarından çıkmaya çalışmıştım ama izin vermiyordu. Kolunu ısıracağım sırada çekti kolunu.
"Rahat dur!"
"Sen rahat bırak o zaman!" Bisey dememişti gözlerimi devirip ona baktım.
"Kuş gibisin, yemek yemiyor musun sen?"
Dediğinde aklıma şeker hastası oldugum gelmişti. Bisey dememiştim.Yeniden karakolun önüne geldiğimizde bırakmıştı beni..
Serkan dan
"Onur"
"Baba, ne oluyor? o kız kimdi? Aral niye peşinden gitti?"
"Senin ne işin var burda?"
"Ben o kıza yardim etmiştim sonrada karakola geldik işte de siz nerden tanıyorsunuz?"
"Gerçek kardeşin kayra ÖZKAYA"
"Ne?!"
"Evet"
"Benim niye haberim yoktu! Ve niye sizden kaçıyor."
"Iki önce evde değildim ne olup bittiğini bilmiyorum ve iki gün boyunca kayıptı. Şimdide kaçıyor."
"Dizine ve yüzüne noldu kızın! Kim yaptı"
"Ne olmuş?"
"Ne demek ne olmuş baba!"
"Evde olmadığımı sana söylemiştim"
Kayra dan
Bence hala bir şansım vardı. Gözlerimi doldurup "üzülmüyor musun bana, bak yüzüme, bak dizlerime hep senin o şeytan yüzlü kardeşin yaptı ve sende beni onun yanına götürmek istiyorsun"
Dediğimde üzüldüğünü anlamıştım. Oha çok iyi gidiyordum
"Biz seni onun yanına götürmüyoruz sadece bizim yanımızda ol istiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra ~GERÇEK AİLEM
Random"bizimle geleceksin!" Dedi biyolojik babam "Gelmeyeceğim!" Dedim inatçı olduğumu belli ederek. "Benim sabrımı zorlama geleceksin dediysem geleceksin!!" Oda inatçı olduğunu belirterek söylemişti ...... "SIKTIR GIT EVIMIZDEN!!" Demişti öz ve öz abim...