Büyük Kavga!!

1.6K 104 74
                                    

Merhabalarr...

Bir konun hakında konuşmak istiyorum. Yanlışlıkla yaptığım bir hata var bazıları çok rahatsız olmuş. 2 kere yazdığım yazı var. Bir daha olmayacağından emin olabilirsiniz. Değiştireceğim. Özür dilerim....

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Iyi okumalarr...

🐞

Beni gösterip " güzel kızım KAYRA ÖZKAYA"

Beni çağırmıştı. Bana böyle bilgi verilmedi. Nefret ederdim gözler önünde bulunmaktan.

El mecbur yanina gittim. Tam konuşacağım sırada silah sesleri gelmişti hemen ardından çığlıklar atılmıştı. Evdeki camlar kırılmıştı.

Serkan bana sarılıp kafamı korumayı sağladı ve oda eğilmişti. Korkuyla bana bakıp "iyi misin?" Dedi

"Iyiyim"

Herkes dağılmıştı. Serkan

"KİM BENIM EVİME ATEŞ AÇMAYA CÜRRET EDER. BUNUN BEDELENI ÖDEYECEK."

Öldürecek mi yoksa.. yok daha neler yapmaz öyle şey...

Yerde korkmuş silah seslerinin durmasını beklerken sonunda durmuştu. Bunu fırsat bilim kalktım ayağa.

"KAYRA EĞİL!"

dediği anda eğildim bitmemişti çünkü. En sonunda bittiğinde serkan bana sarılmıştı.

Şokla ona bakarken sarılmaları tercih etmiştim. Unuturmuyum ben o tokatı...

Geri çekildim ve yeşim hanımın yanına gittim ve oda sarılmıştı.

Bu ailedeki sevgiler bitmiyor..

"Iyi misin?"

"Iyim"

"Baba plakayı aldık ama sahte çıktı."

" kayıtlardan bakıcaz aral sen araştır ben geliyorum"

Arkamı döndüğüm an baran bana sarılmıştı.

Ne bu samimiyet!

Ne sarıldım ne de itmiştim. Çünkü bana daha bir adım bile atmamıştı.

"Iyi misin?" Demişti gözlerimi devirmemek için zor tuttum

"Iyiyim" dejavu yaşıyorum lannn

"Dâğ evine gidin yesim ben geleceğim" o kadar mı ciddi?

" O kadar mı ciddi?"

"Bizim olmadığımızı anlayıp yeniden gelebilirler"

Herkes dağıldığında bende seri bir şekilde kısa bir duş alıp kıyafetlerimi giydim. Ve lazım olan telefonumu, kulaklığımı ve şarz aletlerimi alıp odadan çıktım ki herkes çıkmıştı.

2 araba gidicektik. Birisinde ben, yeşim hanım,efe ve araba kullanması içinde yağız gelmişti. Öbür arabada ise kuzey,araf, ve baran vardı. Aral babasıyla gitmişti.

Yerlestigimizde hic bir şey düşünmeyip uyumaya çalıştım.

......

Kalktıgımda hala varmamıştık. Yaklaşık 2 saat geçmişti ohaaaa cok uyumuşum yaaa. Yolda çok uzun sürmüştü.

"Aa uyandın mı kızım? Yolumuz çok az kaldı"

Yok hala uyuyorum...

Kafamı sallamıştım.

Ara verecektik çünkü yağızın gözleri yorulmuştu. Eee haklı 1,5 saat yola bakmış yaniiiii...

Bir yere çekmiştik ve burda kafe vardı bir tane masada hepimiz oturduk. Araflarda gelmişti.

Kayra ~GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin