şeker hastalığı

1.7K 92 35
                                    

Merhabalarrr
Yorum ve votelerini bekliyorum ve sizleri seviyoree

🦋

Araf tan

Tenefüste Kayra yanıma gelmişti.

"A-araf telefonunu versene" demişti başımı kaldırıp ona baktım yüzü solmuştu sapsarı olmuştu

"Ne oldu sana" endişe ile sordum

"Yeşim hanımı arar mi-" cümlesini tamamlayamadan bayılmıştı ve kafasını vurmuştu.

"Kayra! KAYRA! Aç gözlerini"

Hemen eğildim ve kafasına baktım kanıyordu. Dolu gözlerle sayikliyordum.

Annemi ara diyordu hemen annemi aradım

Annem aranıyor....

"Alo anne Kayra bayıldı yüzüde solmuştu sapsarı olmuştu lütfen anne çok hızlı gel"

"Ne! N-neden?"

"Anne lütfen soru sorma gel okuldayız"

"T-tmm sen onu taksiye bindir."

Hemen kucağıma alıp hızlı hızlı okuldan çıkardım herkes bize bakıyordu. Umursamayip geçen taksicilerden bir tanesi durdurdum.

"Abi hemen ..... hastanesine sür "

Yüzüne baktığımda hareketsiz bir şekilde uyuyordu. Farketmeden gözümden yaş gelmişti inanamıyorum onun için ağlıyordum hemen sildim. Lütfen ona Bir şey olmasın...

Lütfen....

_______

Kucağımda ki kayraya son bir kez bakıp sedyeye bıraktım ve gitti. Arkasından donuk bir şekilde bakıyordum. Hala şoktaydım.. inanamıyordum.

Annemin ağlayışını duyunca hemen arkama döndüm

"Oğlum! Noldu kayraya! Durumu nasıl!"

"Anne, tamam sakin ol bende bilmiyorum yanıma geldi seni armam için telefonu isterken bir anda bayıldı sonrada kafasını vurdu sıraya... Durumun nasıl olduğunu bilmiyorum."

Dahada çok ağlamaya başladı. Üzgünce bakıp koluna girdim ve oturttum.

"Anna babamı arım oda gelsin"

"Yok! arama babanı"

"Anne.. yapma böyle hem merak eder şimdi"

"Arama dediysem arama bunu bilmeyi hak etmiyor"

Daha fazla üstlenmeyip

"Tamam ben sana su alıyım" dedim.

_____

1-2 saattir giren çıkan yoktu bu kadar mı ciddiydi.

"Anne niye kimse yok kaç saatir burdayız bir Allah'ın kulu yok!" Sinirlenmeye başlıyordum.

"Allah'ım sen yardım e-" demeye kalmadan içerden doktor çıkmıştı.

"Siz misiniz küçük hanımın ailesi" annem hemen atlayıp

"Evet annesi oluyorum"

"Merak etmeyin kızınız şuanlık iyi normal odaya alacağız. Fakat bir dahaki ne bu kadar kolay atlatır mı? bilmiyorum. Yedikleri ne dikkat etsin yemek için bir program hazırlayacağım ve ilaç yazacağım" kolay mı!? bumu kolay 2 saattir bekliyoruz.

Şuanlık mı iyi, bir dahakine ne olacak?

Yedikleri? Program? Kafam karışmıştı.

Doktor giderken anneme döndüm.

Kayra ~GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin