Merhabalarrr...
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar..🦋🦋
En son Aras vurduktan sonra nöbetçi hoca gelmişti zaten bunlar düşman mıydı ya??
"HEMEN MÜDÜRÜN ODASINA!"
bana bakıyordu " SENDE"
ben ne yaptım acaba ayırmaya çalışıyordum..
Herkes dağılırken sınıflara bizde müdürün odasına ilerliyorduk.
"Valla ikinizde birbirinizi benzetmişsiniz" diyip gülmeye başlamışdım.
İkisinde bana sinirli bir şekilde bakınca "şaka.. şaka yaptım" müdürün kapısının önünde durdurdum.
"Durun durun bütün suçu Arafa atıyoruz anlaştık mı?"
"Arasa atıyoruz"
"Arafa atıyoruz!" Demişti Aras
"Sizin yüzünuzden ben arada kaynadım o yüzden beni karıştırmayın" diyip kapıyı çalıp içeri girdik.
İçeri girdiğimizde müdür bizi karşılamıştı.
"Ne zaman biticek oğlum sizin şu kavgalarınız! Neredeyse her gün buradasınız! Ben sıkıldım siz sıkılmadınız ya! Şimdilik babanız hatrına kurtuldunuz! Şimdi ikinizde revire gidiyorsunuz sonrada sınıflara! Aranızdaki sıkıntıları çözerek!"
O biraz zor müdürüm!
"Hocam benim ne suçum var ben anlamadım?"
"Şikayet edenler senide söyledi kızım"
Ofladim ve dışarı çıktık. Revire gidiyorduk. Bunları da aynı anda aynı revire göndermesi ayrı ironikti.
Sınıfa bilerek gitmeyip bende revire gitmiştim izlerim diye fakat kadın içerde yoktu.
"Eee ne yapacaz ne kullanacağımı da bilmiyorum"
"Niye sen mal mısın? Neyse tamam seninkini ben yaparım"
"Bende bilmiyorum"
"Tamam her ikinize yaparım"
İkiside oturduğunda ilk Araftan başladım. Arafa yardım etmezdim. Fakat vicdanım şu vicdanım varya..
"Hakketmiyorsun da ben melek gibi bir kız olduğum için yapıyorum yani"
Sırıtmaya başladı. Şeytan diyor Ağzının ortasına bir tane çak.
Arada bir birlerine laf atmaları ile arafınkini bitirmiştim.
"Hadi Araf sen sınıfa çık"
"Yok, aynı anda gideriz!' dediğinde gözlerimi devirdim.
Arasın yaralarını yara bandı yapıştırırken Araf pür dikkat bizi izliyordu. Telefonun çalmasıyla yarım kalmıştı. Kimin aradığına baktım.
Yamannımm arıyordu yüzümde bir tebessüm oluşmuştu.
İkiside aynı anda "kim?" Demişti
Bişey demeden revirden çıkıp kapisind bekledim.
"Yamannımm seni çok özledim be"
"Bende Güzelim ve sana bir sürprizim var"
"Neymiş o??"
"Adı üstünde güzelim sürpriz okulun çıkışında bekliyor olacağım"
"Tamam çok çok öpüyorum seni" dediğimde karşı taraftan gülme sesleri gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra ~GERÇEK AİLEM
Rastgele"bizimle geleceksin!" Dedi biyolojik babam "Gelmeyeceğim!" Dedim inatçı olduğumu belli ederek. "Benim sabrımı zorlama geleceksin dediysem geleceksin!!" Oda inatçı olduğunu belirterek söylemişti ...... "SIKTIR GIT EVIMIZDEN!!" Demişti öz ve öz abim...