Balo

1.5K 86 42
                                    

Merhabalarrrr
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Iyi okumalar...

🐞

Kayra'dan

"İ-indir beni SALAK MISIN SEN BIRAK! YÜZMEYI-"

Diyemeden havuza atmıştı. Çıkamaya çalışıyordum ama olmuyordu. Kalbim hızlanmaya başlamıştı. Debelendikce aşağıya çöküyordum. Kafam bir çıkıyor bir giriyordu.

En sonunda birisinin atladığını hissettim. Beni tutup yüzeye çıkardı.

Kuzeydi..

Hemen boynuna sarılıp öksürmeye başladım. Bir süre bekledim.

Omzuna vurmaya başladım ve su fırlattım. "BUNUN BEDELİNİ ÇOK PIS ÖDİCEKSIN"

"Bence bu durumdayken bu kadar iddalı konuşma"

"Hadi ya konuşursam naparsın"

Beni bıraktığında batmaya başladı. Ona tutunmaya çalıştım en sonda beni çıkardığında  "çıkar beni burdan, çıkar!"

Sırıtıp beni çıkardığında hemen ayağı kalkıp "bunu sana ödetecegim" diyip kıyafetimi sıktım.

Üşüdüğüm için hemen eve girip odaya girdim. Çok su yutuğumdan dolayı midem ağzıma gelmişti.

Allahım ya bu eve geldiğimden beri huzur bulamıyorum. Bide balo işi vardı offff

Kısa bir duş aldıktan sonra kıyafetlerimi giydim.

Daha sonra herkes uyanmıştı zaten kahvaltıya oturuken yine beni. Tabağım farklıydı sınırlı koyulan kahvaltılıklar vardı. Yine herkesin dikkatini çekmişti bu durum..

"Eee bu hep önceden yiyeceklerini ayıracak mı?"

"Ne o 1 kilo almış mısın?"

"Artık alışsanız iyi edersiniz" dedim

Gözlerimi devirdim zaten kafamdaki baskıdan dolayı yiyebilecegimi bile düşünmüyordum.

"Bu bahçede yapmayı düşünüyorum nasıl fikir"

"Neyi?"

"Baloyu"

Bu adam bendende daha heycanlı neden bu kadar taktı anlamadım. Bide magazin flan demişti. Bunları araştırmayı aklıma not ettim.

"Sen baya taktın bu işi hayatım"

"Artık hırsız damgası yemicemde o yüzden"

Kaşlarımı çattım ne hırsızlığı...

"Ne balosu baba" demişti aral

"Ohooo kimsenin taktığı yok, yeni aile üyemizi haber vereceğiz pazar günü"

"Erken değilmi baba"  demişti araf onun yüzünden adamın kafasına girdi zaten..

"Hayır hatta gec bile kaldık"

"Kayracım alış verişe çıkalım mı?"

Kayra ~GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin