Merhabalarr..
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın..
Iyi okumalar..🦋
Kayra dan
Kafayı yiyecektim en sonunda delirticeklerdi beni..
Kapıyı zorlamaya başladım ama açılmıyordu. Dolu gözler ile ona bakıp "Ne istiyorsunuz ya benden bırakın yakamı!"
Yanağında resmen elimin izi çıkmıştı. Sinirden hızlı vurmuştum. O tokatı Aral degil Kuzey hakediyordu!
Arabada sadece iç çekişlerim duyuluyordu. Neden beni bu kadar çok isteyip sonrada istemiyorlardı. Anlayamıyordum.
Dizlerim acımaya başlamıştı sargıyı biraz açtığımda kanıyordu.
Dayan Kayra.
Kurtulacaktım onlardan nede olsa ömür boyu o evde yaşayamazdım.
Arkama yaslanıp gözlerimi kapattım. Ve kendimi karanlığa bıraktım.
_____
Uyandığımda kaçmak istediğim odamdaydım. Telefona baktığımda gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Yaman dan +56 cevapsız arama +99 da mesaj atmıştı. Ona haber vermemiştim. Yamanı arayıp yeniden buraya geldiğini üzülmesini istemedigim içinde isteyerek geldiğimi söylemişti pek inanmamıştı ama sonra yesim hanımı özlediğimi söylediğimde ısrar etmemişti.
Ne yapıcaktım şimdi neden hayat yüzüme gülmüyordu. Bir kere ya bir kere mutlu olmak istemiştim. Yaralarım sürekli sızlıyordu. Hakan son gün nasıl vurduysa..
Dizlerim kanamış ve kurumuştu. Etrafa baktığımda Pansuman malzemeler yoktu.
Kapıya birisi vurup "girebilir miyim?" Dediğinde "girme" demiştim fakat beni dinlemeyip girmişti.
Gözlerimi devirip baktım.
Barandı galiba pek iletişimimiz yoktu. Gerçi hiçbiriyle yoktu da. Doktor olduğunu biliyordum.
Hissetti galiba yaralarımı..
"Girme demiştim"
"Ama girdim"
Bisey demeyip öneme döndüm. konuşur konuşur gider. Hic beklemediğim bir şey yaptı başımı öpüp sarılmıştı.
BAŞIMI ÖPÜP SARILMIŞTI!!
Temastan nefret ediyordum heleki erkek ise hakan yüzünden...
Hemen ittirip sınırlı bir şekilde baktım.
"Ne yapiyorsun? Izin aldın mı sarılırken!"
"Sakin ol" beni çözmek ister gibi yüzüme bakıyordu ama asla göz göze gelmiyordum onunla...
"Neden sürekli kaçıyorsun? Bir şans verebilirsin"
Alayla sırıtıp "Neden acaba! Ilk başta babanıza bir aile istemediğimi söylemiştim! Ama o beni dinlemedi ve zorla getirdi buraya ne yapmamı bekliyorsun susup oturmamımı! Ve olanlarda oldu zaten.."
Artık bir aileyi kaldıra bileceğimi düşünmüyordum.
"Kuzey aslında öyle biri değildir. Yasa-"
"Sen ne anlatıyorsun ya! Ya benim yaşadıklarım"
"Sende zor bir süreç-"
"Dinlemek istemiyorum! Çıkar mısın!?"
Çıkmıştı sinirlerimde oynamıştı. Sakinleşmeye başlamıştım.
Bir süre sonra elinde pansuman malzemeleri ile geri gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra ~GERÇEK AİLEM
Random"bizimle geleceksin!" Dedi biyolojik babam "Gelmeyeceğim!" Dedim inatçı olduğumu belli ederek. "Benim sabrımı zorlama geleceksin dediysem geleceksin!!" Oda inatçı olduğunu belirterek söylemişti ...... "SIKTIR GIT EVIMIZDEN!!" Demişti öz ve öz abim...