Selammmm beğenmediğiniz yerleri yazabilirsiniz.
Bu arada karneniz nasıl??
Sizi seviyoreee iyi okumalar.....🐞
Kayra dan
Yeşim hanım ile gülerken kapı bir anda açılmıştı. Baktığımda o adam gelmişti ve yanımıza gelip düz bir ses ile "neden benim hiçbir şey den haberim yok yeşim?"
Sinirli görünüyordu bu da gergin bir ortam yaratmıştı "nasıl öğrendin?"
"Soruma soruyla cevap verme yeşim!"
Araya girmelimiyim."Bana bağırma serkan!"
"Tamam kavga etmeyin ben istemedim söylemesini"
Arkasındaki tekli koltuğa oturup elini anına koyup sıvazladı.
"Neyin var?" Beni merak mı etti yoksa çıkarı yüzünden mi sordu hangisiydi....
Ben konuşmadan yesim hanım konuştu
"Bir anda bayılınca bizde hastaneye getirdik. Ama neyse ki bir seyi yokmuş uorgunluktan olmuş"
Söylememişti.... mahçup bir şekilde baktım aslında doğruydu bayılmıştım ve beni hastaneye getirmişlerdi. Araf getirmişti....
_________
Yeşim den
Kayra yorgun olduğu için uyuduğu zaman serkan odadan çıkmıştı. Arafa bakıp;
"Kardeşine sahip çık Araf 2 dakikaya geliyorum"
Bir şey demesine izin vermeden Serkan'nın yanına gittim.
Sigara içiyordu beni farkettiğinde çöpe atmıştı. Yanına gidip oturduğumda "yapamıyorum" dedi
"Kız babası olamıyorum ben yapamıyorum... erkek babası olmak kolay sert olabilirsin ama kız babası olmak cok farkli bir şey... ve ben bunu 17 sene sonra hissedebiliyorum nasıl davranilmali bilmiyorum sanki ıssız bir ormana düşmüşüm de bir yol bulmaya calisiyorum"
"Ve pusulanda kayra.." elini tutup
"Sen çok iyi bir babasın hatta benim tanıdığım en iyi babasın sen sadece kontröl edemiyorsun azradan sonra kayra olunca ayarların bozuldu anlıyorum. Ama o kız senin yaptıklarıni hak etmiyor Serkan..."
"Biliyorum ama hakim olamiyorum azra zor bir kızdı o fotorafı görünce kayra bizi dahada zorlayacak sandım."
17 sene önce
Özkaya ailesine bir ikiz en onemliside bir kiz çocuğu geliyordu. Herkesde bir telaş bir heyecan var ilk kız çocuğu hatta ve hatta ilk kız torundu. Kutlamalar oluyordu herkes heyecanlıydı.
Serkan bey doktorun ikiz olacağına hatta birisinin kız çocuğu olacak demesiyle havalara uçmuştu. Dünyalar onun olmuştu. Dünyanin en mutlu adamı olmuştu. Erkek çocuklarını dışarıyı atmayı bile düşünmüştü. Ya kızı babasından daha çok abilerini severse? Icten içe kıskanıyordu kızını
Yesim hanim gerçek kızını kucağına vermişlerdi koklamıştı son koklamasıydı. Bir sure sonra bebegin kuveze alınması gerektiginden bahsedilmişti. Bundan 1 hafta sonra cikis islemleri yapılıp evlerine gitmişlerdi yesim hanim kucağına almasiyla kendi kizi olmadigi sanki sezmişti. Ama çok mutluydu bunu sorun etmeden sevmisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra ~GERÇEK AİLEM
Sonstiges"bizimle geleceksin!" Dedi biyolojik babam "Gelmeyeceğim!" Dedim inatçı olduğumu belli ederek. "Benim sabrımı zorlama geleceksin dediysem geleceksin!!" Oda inatçı olduğunu belirterek söylemişti ...... "SIKTIR GIT EVIMIZDEN!!" Demişti öz ve öz abim...