Merhabalarr...
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum..🐞
Kuzey den
O kız yüzünden ailem ile aramda bozulmuştu. Şuan bahçede oturmuş burnumu siliyordum. Abim ile arama girmişti bir kerede daha soğmuştum ondan..
Ona vurduğum için pişman mıyım... hayır, Asla!!
Haketmeseydi vurmazdım.. torpilli mimar mış bunu para gözcü kız mı söylüyordu?!
Madem burda durmak istemiyordu gitseydi. Çünkü ailemizin huzurunu bozmaktan başka birsey yapmıyordu.
sırf ailem ile aram bozulduğu için suan
mutlu bile olabilirdi.Herkesin uyuduğunu anladıktan sonra içeriye girmiştim. Babam ortalıkta yoktu. Umursamayıp odama çıktım ve uyumaya çalıştım.
Yeşim den
Olanları idrak edemiyordum asla edemiyordum noluyordu aileme?! bilmiyorum kızımı koruyamadım.. onun gururu kırılmışken ona yardım edemedim sadece ağladım. Herkes dağıldığında biraz bekledikten sonra Kayra nın odasına gitmiştim.
Yavaşça yanina gittiğimde masumca uyuyordu. Yanağını fark ettiğimde kaşlarım çatmıştım. Yanağı kıpkırmızı ve dudağı patlamıştı. Ellerimi ağzıma götürdüğümde bağırmamaya çalışmıştım... gözlerim dolu dolu Yatağın kenarına oturup saçlarını sevmeye başlamış tım yavaş yavaş..
"Neler yaşadın sen güzel kızım.."
Kıpırdadığını fark ettiğimde hemen Göz yaşlarımı silip ayağı kalktım ve kayranın saçlarını okşayıp öptüm. Odama gittiğimde serkan yoktu kaşlarımı çatıp telefondan aradığımda meşguldü. Bazen böyle yaptığı için sıkıntı etmedim ve Allaha dua edip uyudum. Ailemizin iyi olması için...
Sabah
Baran dan
Sabah kalktıktan sonra hızlı bir şekilde rutin işlerimi halletim kıyafetlerimi giyip kahvaltıya indim bugün için içimde bir sıkıntı vardı. Umursamayıp masaya tam oturacağım vakitte annem
"Baran kayrayı uyandırır mısın?"
Kafamı salladıktan sonra Kayra nın odasına doğru gittim kapıya vurdugumda ses gelmemişti.
Yavâş bir şekilde içeri girip odaya göz gezdirdim ve uyuyordu.
Tebessüm edip tam uyandıracağım zaman yanağındaki izi ve dudağındaki yarayı görmüştüm.
Gözlerimden adeta alev çıkmaya başlamıştı. O kadar sert mi vurmuştu ve kardeşiydi, bütün hıncını çıkarmış mıydı?
Gittikçe sinirlenmeye başlamıştım. Odadan seri bir şekilde çıkıp aşağı inmiştim yerimde duramıyordum. Yemek odasında sesler geliyordu.
Hızlı bir şekilde içeri girdim..
"Hee baran çağırdın mı kayra-" annemin konuşmasına izin vermeden kuzeyin yakasından tutup kaldırdım ve kafa attım.
Ve sesler karışmaya başlamıştı bile..
Yumuruk atmaya başladığımda "böylemi vurdun lan kıza" diyip dövmeye devam ettim ayırmaya çalışıyorlardı...
Kayra dan
Sabah aşağıdan gelen seslerden dolayı uyanmıştım. Hızlı bir şekilde aşağı indiğimde baran ile kuzey kavga ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra ~GERÇEK AİLEM
Random"bizimle geleceksin!" Dedi biyolojik babam "Gelmeyeceğim!" Dedim inatçı olduğumu belli ederek. "Benim sabrımı zorlama geleceksin dediysem geleceksin!!" Oda inatçı olduğunu belirterek söylemişti ...... "SIKTIR GIT EVIMIZDEN!!" Demişti öz ve öz abim...