14- ÜZGÜN

172 19 11
                                    

~Hoseok

Onca çığlığın arasında arkadaşlarım Hyunjin ve Felix sessiz kalmakla yetiniyordu. Ellerimi Taehyung'un elinden kurtarıp diğerlerinin durması için elimi kaldırdım. (RE-CEP TAY-YİP ER-DO-ĞAN)

Alkış sesleriyle beraber bağırmayı durdurduklarında ne diyeceğimi bilemedim. Burdan bir an önce çıkmak istiyordum. Bir an önce.

Şuan kendimi çıplak hissediyorum. Eski insanların karşısında olmak, garip hissettiriyor. Ya da utanç verici. Beni yargılamalarından korkuyorum. Görünüşümle alay etmelerinden, ya da tekrar ezik durumuna düşmekten korkuyorum.

Burda daha fazla kalırsam nefes alamayacağımdan korktuğumdan konuşmayı kısa kestim.

"Affettim."

Hışımla kapıya yönelmiştim ki Taehyung oturmam için ısrar etti. İçecek bir şeyler alıp HyunLix'in yanına gitmiştim ki ısrarla çantamda titreyen telefona bakmıştım.

Yoongi 12 Cevapsız Arama

Seokjin Hyung 5 Cevapsız Arama

JimJimin 7 Cevapsız Arama

+82******* 6 Cevapsız Arama

Jisungunki 3 Cevapsız Arama

Bu aramalar da neydi böyle? Mesaj kısmından hala gelmekte olan bildirimlere tıkladım.

Seokjin Hyung

Hoseok nerdesin sen?!
Neler olduğundan haberin var mı?!
Telefonu al eline çabuk!
Mesajlarımı görür görmez ara beni!

JimJimin

Hoseok Hyung nerdesin?!
Çok kötü şeyler oldu!
H
O
S
E
O
K
H
Y
U
N
G
N
E
R
D
E
S
İ
N
?

Jimin'in mesajlarına görüldü atıp ortamdan biraz uzaklaşıp onu aradım. Seokjin hyung sinirliye benziyordu ve neler olduğunu Jimin'den öğrensem daha iyi olacaktı. Birkaç çalıştan sonra açıldı.

"Alo Hyung?!"

"Jim? Ne oldu?"

"Hyung acil hastaneye gelmen gerekiyor!"

"Hastaneye mi? Neden? Sana-"

"Hayır hyung! Ben ve Seokjin hyung gayet iyi ama..."

"Ne ama?! Söylesene!"

"Yoongi hyung bi kaza geçirmiş."

"Ne kazası! Anlat çabuk!"

"Bilmiyorum! Barda kavga mı etmiş bi olmuş! Boşver bunları sen! Çabuk gelmelisin!"

"Hemen geliyorum!"

Telefonu kapattığım gibi arkadaşlarıma veda ettim. Beni bulmaları için üniversiteye gelmelerinin yeterli olduğunu söyleyip ordan ayrıldım. Kapıdan çıkıp taksi çağırdım. Taksi sokağın başında belirdiğinde Taehyung arkamda belirdi.

"Hoseok? Nereye gidiyorsun?"

"Gitmem gerekiyor Tae...Yoongi'nin bana ihtiyacı var."

"Yine mi o? Ama senin şuan benim yanımda da olman gerekiyor."

Derin bir nefes aldım. Taksi kornaya bastığında beklemesi için işaret ettim.

"Taehyung...şunu anlamalısın...ben seni affettim, tekrar hayatıma kabul etmedim."

Not Me /YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin