~Hoseok
"Sen olsan barii!"
"Seni olsan bari-i-i!"
"Hazırım diyorum dündeeeen!"
"Düşmüyorsun dilimdenn!"
"Olan olmuş zaten!"
"Dug - dug - dug - dug!"
(Stray kids'in şarkısındaki gibi)Aniden Seokjin Hyung TV'yi durdurmuştu. Ya ne güzel depresyon şarkısı söylüyorduk?
"Ya sen niye bozuyorsun bizim şarkımızı?!"
"Aleyna Tilki mi sizin şarkınız?"
"He birader napacan?"
"Jimin? Bi siktir git ya! Walla boğuluyordum! Durun ben başka bi şey açcam. Onu dinleyin bide."
Hepimiz pijamalarımı giymiş, benim salonumda yere minder sermiş, önümüzde onlarca abur cubur ile Seokjin hyung'un açacağı şeyi bekliyorduk.
YouTube'da birkaç şey yapmış, sonra da klibe basmıştı. Bizde Jimin'le pembe donutlarımızı yiyip klibin çalmasını bekliyorduk.
Dün gece Yoongi gittikten sonra aceleyle ikisini aramıştım. Onlar da sağolsun picamalarıyla gelmişlerdi. Minho? O mu? Dediklerine göre Jisung ile mercimeği fırına vermişler. Bizde 2 saattir Sen Olsan Bari'yi dinleyip depresyondan çıkmaya çalışıyorduk.
Giriş hareketli başlayınca ikimizde ayağa kalkıp dans etmeye başladık. Nihayet söze girdiğinde klibin altındaki yazıya baktım.
Gökhan Tepe - Yürü Yüreğim
"Bu kadar anla yeteeeeeer!"
"Acı zamanla geçeeeeerr!"
"Bilmiyorsaaan hiç değilse hasrete saygı gösteeeerr!"
"Di-ri-ri-ri-ri-ri-ri-riiii!"
"Şimdi!"
"YÜRÜ YÜREĞİM GİDELİM BURALARDAN AŞK BİZİMLE DEĞİİİİİİL!"
"SANA BURALARDA Bİ ŞEY OLSA KİMSENİN UMRUNDA DEĞİİİİİLL!"
"ANILARI ACILARI Bİ ARAYA TOPLA YAK DAĞIT-"
"YA NEDEN EN GÜZEL YERİNDE KAPATIYORSUNUZ?!"
Jimin TV'yi durdurduğunda derin bir oh çekmiştim. Ben şuanda aşk acısı çekmiyorum ki? Bu şarkı da neydi böyle?
"Hyung...bunu başka zaman dinleriz. En iyisi ben başka bir şeyler açayım."
"Hoseok hyung! Ben açayım! Nolursun! Bak bunu çok seveceksin!"
"Aç bakalım."
YouTube'da ara kısmına 'Hande Ünsal - daha iyi' yazdı. Çıkan sonuçlardan ilkine basıp, eline tarağı alıp ayağa kalktı. Güzel bir şeye benziyordu.
"Haydi hep birlikte coşuyoruzzz!"
"Yalaan değil! İyi değilim delirir gibi fotoğraflara sarılıp ağladığım doğru!"
"Yalann değil! Çalan kapıya telefonaaa sen sanıp koşa koşa gittiğim doğru!"
"Yalaan değil! Yalaan değiil! Yalaaaan değiiiil!"
"ŞİMDİ!"
"DÖN DİYE ÖLÜYORUM AMA! DÖNMESEN DAHA İYİ!"
"HALA ÇOK SEVİYORUUUM! ÇOK SEVİYORUUUM AMA! SEVMESEMM DAHA İİYİ!"
"DÖN DİYE ÖLÜYORUM AMA! DÖNME-"
"HYUNG YA!!!"
Aman Tanrım! Bu nasıl bir şarkı böyle? Jimin kendini şarkıya o kadar kaptırdı ki yan komşu gelip müziğin sesini kısın diye şikayete geldi! İyiki kapatmak aklıma geldi. Yoksa Kore'den kovulacaktık!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Me /Yoonseok
FanficHoseok eski sevgilisi Taehyung'u kıskandırmak için sokakta kendisine sarkıntılık eden adamı öper.