20- YALAN

115 17 5
                                    

~Hoseok

"Yok yavrum değiştir sen bunu."

"Ama anne-"

Hızla Yoongi'ye döndüm.

"Evet Yoongi değiştir. Bende beğenmedim."

"Çıkarmak çok mu kolay sanıyorsun? Gel kendin çıkar."

"Yoongi! Ayıp oğlum kayınlarının yanında."

Yoongi'nin annesi 'tch tch tch' gibi sesler çıkartıp oğlunu hayıflarken gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Ann-"

"Anne deme! Git diğerini giy."

"Uf...tamam."

Yoongi bilmem kaçıncı kere oflaya puflaya kabinin perdesini çekip içeri girdiğinde, bayan Min'le birbirimize bakıp sessiz kahkahalar atmaya başladık.

Garip isteme sonrası nişan alışverişindeydik. Ben ilk giydiğim kırmızı ceket elbiseyi alırken, Yoongi kaç kere takım giyip çıkarmıştı.

Aslında hepsi ayrı ayrı yakışsa da bayan Min ve annemin Yoongi'yi sinir ederek eğlenmesi üzerine oyunu devam ettirme kararı almıştık. Tabi sonra daha birkaç gün önce kaza geçirdiği aklıma gelince kıyamamış, giyinmesine yardım etmiştim.

Ama onun aklı fikri beni kabinde becermek olduğu için anında olay yerini terk edip Min anneme katıldım.

Öğlen biten alışverişimiz sonrası 'gelin evi' yani benim evimde olacak tören için hazırlanmaya başlamıştık.

Evi süsleme işi de babam ve bay Min'e aitti. Her taraf renkli ışıklarla doluydu. Akraba ve arkadaşlar akşam 7 gibi gelecekti.

Jimin ve Jin hyung anıra anıra eve geldiğinde sinirden ağlayacaktım. Neyseki planı anlatınca şakayı kenara bırakıp ciddileşmiştiler. Saat 3'tü. Misafirler gelmeden halletmeliydik işi.

"Burası iyi mi?"

"Hayır görünüyor...hem tüm odayı da çekmesi lazım."

"Hah! Burası olur!"

"Perdeyle hafif kapat!"

"Oldu!"

Woo elbette odama gelecekti. Bizde bunu bildiğimizden kamera yerleştirme kararı almıştık. O kameradaki görüntüler de televizyondan herkese yansıtılacaktı. Sonrasına büyükler doğru kararı verir diye umuyorum.

"Hadi tamam siz çıkın ben giyineyim."

Yüzüme garip garip baktıklarında 'ne?' der gibi kafamı salladım.

"Aaaaaaaa! Olur mu hiç canıııım!"

Deyip giydirmiş, bir de üstüne bi ton makyaj yapmışlardı. Sonra onlar çıktığında odada dört dönüp Woo'nun gelmesini bekliyordum. Bir sağa bir sola derken kapı açıldı.

"Hoseok? Neden inmiyorsun?"

Yoongi'miş! Gri takımı, siyah şekil verilmiş saçlarıyla mükemmel görünüyordu. Parlıyordu resmen! Benimse üstümde gece mavisi simli taşlarla süslenmiş bir elbise.

"A şey...saçıma fön çekeceğim, makinenin ısınmasını bekliyorum."

"E böyle de güzel?"

"Yoo yok...öyle çok daha güzel olur."

"Ne gerek var ki? Bak herkes seni bekliyor."

"Sadece birkaç dakika. Sonra hemen geleceğim."

"Hadi ama Hoseok..."

Not Me /YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin