13- AFFET ?

150 20 3
                                    

~Hoseok

Akşam güzelce hazırlandım. Tabi Seokjin hyung saçlarıma sim döküp şekil vermiş, Jimin de makyajımı yapmıştı.

Beyaz saten bir gömlek ve kot beyaz bir şort giymiştim. Seokjin hyung beyaz saçlarımın ara ara yerlerini boyamıştı sprey boyayla. Rengarenk olmuştu saçlarım. Üstüne bir şey güzelliğim oh mis.

"Ayy Hoseoookkk! Walla Kim haşmetli Sexy Kas yığını Namjoon olmasa seninle bir şansımız olabilirdi!"

"Aman! İyiki bi Namjoon varmış!"

"Sen en son Jungkook'a yürüyordun ne oldu?"

"Yok be! Napçam o kır tavşanını! Size bakınca da aşktan soğuyorum...ben kendimle evlencem!"

"Jimin...sen şimdi aynada kendinle de öpüşürsün!"

"Hakkımdır bebitom!"

"Tamaam! Tamaaam! Kesin kavgayı! Saate bakın kaç olmuş gelmedi hala!"

Biz saat 7'den beri hazırlandığımız için saat yaklaşmıştı. Bi 10 dakika bekledikten sonra dışardaki korna sesiyle kalbim yerinden fırlayacaktı. İkisi beni tutmuş, çantamı elime tutuşturup kapı dışarı etmişlerdi. Bi tekme atmadıkları kalmıştı. Umarım evimi fazla dağıtmazlardı.

Ayaklarım resmen titriyordu! Yavaş adımlarla arabadan inen bedenin yanına gittim. Siyah yakaları parlak bir takım giymiş, koyu kahve saçlarına fön çektirmişti.

Tek aydınlatma olan sokak lambasının altında bile çok yakışıklı görünüyordu. Çok yakışıklıydı. Kahve saçının her bir telinden her bir kirpiğine kadar.

"Çok güzelsin."

Aramızdaki sessizliği bozan o olmuştu. Bana iltifat etmişti ama nedense buna sevinemiyordum. Aramızda dağlar vardı sanki. Sanki görünmeyen bir resmiyet vardı.

Yoongi'yle öyle değildi. Beni istediği zaman öperdi. Her türlü iltifatı ederdi. Tamam bazıları biraz absürt olabilirdi ama yüzümü güldürürdü.

Ama şimdi sadece yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip başımı eğmiştim. Oda fazla uzatmamış arabanın kapısını benim için açmıştı. Bende binince kapıyı kapatmış, kendiside yerine geçip arabayı çalıştırmıştı.

Yaklaşık 10 dakikadır arabadaydık ve ortamdaki tek ses saatlerdir aynı olan hafif bir müzikti. Konuşmak istiyorduk ama konuşamıyorduk işte. Müziği değiştirip değiştirmemek arasında kalırken cebimdeki telefonum titredi.

Yoongi Arıyor...

Açsam mı? Kesin evde yokum diye merak filan etmiştir. Ama ona nerde olacağımı söyledim. Belki de Seokjin hyung ve Jimin evde kargaşa çıkardığı için-

"Açmayacak mısın?"

"A şey...bizimkiler işte. Fazla meraklılar."

"Anladım."

Telefonu çantama sıkıştırıp radyoya uzandım ve pop tarzı bir şey açtım. Nereye gittiğimizi sormak istiyorum ama sürpriz demişti değil mi?

Hevesli bir şekilde açtığım şarkıya eşlik etmeye başlamıştım ki telefonum yine titredi. Belli etmemeye çalışarak çantamdan tıktığım yerden alıp baktım.

Yoongi arıyor...

Sanırım 2. Kere aradığına göre önemli bir şey olmalı. Açacakken kapandı. Geri arayacaktım ki araba durdu. Sanırım gelmiştik. Arabadan inmeden mesaj atsam iyi olacaktı.

~Güzelim

Daha sonra dönüş yapacağım.

Not Me /YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin