4- HAYIRDIR

328 38 2
                                    

~Hoseok

Görüyor musunuz? Ben adama diyorum ki; rezil oldum herkese, aşağılandım, gururum yerler bir oldu, kabusum geri döndü, kötü niyetli olabilir, ne yapacağım ben? O diyor; dudakların çilek gibi.

Bunu bizimkilere anlattığımda Jin ve Jimin gülmekten yere düşeceklerdi. İlk derdi kaçırdığım için ikinci derste diğerlerinden fazla prova yapmam gerekmişti. Zil çalmış olmasına rağmen sınıfta tek başıma prova yapıyordum.

"Sağ dizini biraz daha kır!"

Arkama baktığımda Eunwoo'yu gördüm. Yine ne derdi var acaba? Demeyeceğim çünkü bana bulaşmak için bir nedene ihtiyaç duymuyor.

"Kolaysa kendin yap."

Sırıtarak yanıma gelmiş, elleri ceplerinde yüzüme bakıyordu. Yine ne diyecek acaba?

"Hayırlı olsun."

"Ne? Ne için?"

"Şu Yoongi diyorum. Çıkıyor musunuz?"

"Seni ilgilendirir mi?"

Ellerini cebinden çıkarmış üzerime yürümeye başlamıştı. Korkmasam da ayaklarım kendiliğinden geri geri gidiyordu. Sonunda aynaya çarptığımda garip garip bakmıştım. Ne diye üzerime geliyor?

"Bi bakıma."

Ellerini iki yanıma koyduğunda, gözleri çapkınca dudaklarıma kayıyor, sonra tekrar gözlerimi buluyordu. Aklınca benimle oynuyordu piç.

"Nedenini sormayacak mısın?"

"Merak etmiyorum."

Gözleri tekrar dudaklarıma kaymış, sonra da diliyle dudaklarını ıslatmıştı. Bu çocuk benden nefret etmiyordu, öyle görünmeye çalışıyordu. Çünkü benden etkilendiği bariz bir şekilde ortadaydı.

"Ama... merak ettiğim başka bir şey var. Onun cevabını verebilir misin?"

"Elbette. Merak ettiğin şey nedir?"

Şimdi sırıtıp, dudağını diliyle ıslatan bendim. Bakalım bir cevabı var mıymış?

"Neden...benden etkilendiği gizliyorsun?"

"Sen neden... başkasından hoşlanmana rağmen bir başkası ile birliktesin?"

Ben inkâr eder, ya da erkeklik yapıp doğruyu söyler sanmıştım ama o, nerden biliyor bunu? Kimden duydu?

"Sen-"

"Benim...senden hoşlandığımı bildiğine göre, seni her zaman takip ettiğimi de bilmen gerekirdi."

"Senden korkmalı mıyım?"

"Yeri geldiğinde."

Bunu asla beklemiyordum. Büyük ihtimalle bizi konuşurken duymuştu. Ah! Nasıl yaptım bu salaklığı? Ne kadarını duydu acaba?

"İzin verirsen gideceğim."

"Veririm."

Kollarını iki yanımdan çekse de ben gitmedim. Cevaplaması gereken sorular vardı. Benimde sormam gereken sorular. Ama bunu dile getiremezdim.

Hızla çantamı alıp, ayakkabılarımı giyip çıktım. Koridoru koşar adımlarla geçip dışarı çıktım. Etrafa bi göz gezdirdim. Yoongi ve tayfası yoktu. E görünürde Taehyung'a benzer biri de yoktu.

Yine de işimi sağlama alıp koşar adımlarla fakültenin dışına çıktım. Biraz ötede parkta oynayan çocukların yanına gittim. Çantamı banka koyup içinden bir kalem ve kağıt aldım.

Not Me /YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin