13. Lot

863 31 7
                                    

Kilka godzin później

Widziałam Adriena, który co chwilę rozmawiał z różnymi osobami, pracował. Zachciało mi się herbaty, więc podeszłam do stołu przy mężczyźnie i patrzyłam czy jest gdzieś może zielona herbata. Już chciałam sięgnąć ręką po torebkę, ale poczułam pomocne przechylenie się samolotu w prawą stronę. Poleciałam z odruchowo  przymknęłam oczy... Poczułam czyjąś rękę zaciśniającą się na moim ramieniu.
- Nic Ci się nie stało ? - zapytał wystraszony
- Nie, nie... Jest dobrze - dodałam po chwili
- Napewno ?
- Tak, dziękuję, napewno - mówiłam zaskoczona, że byłam tak blisko Adriena
Podniosłam się z jego ręki i mogłam teraz spojrzeć na jego oczy. Wielkie, tajemnicze, czekoladowe oczy przypatrywały się moim ruchom. Widziałam, że chcę coś powiedzieć, nie myliłam się.
- Hailie, twój brat zapewne zapyta nas co robiliśmy razem i czy między nami do czegoś nie doszło. Zapyta pewnie też o to czy to coś poważnego. Wiedz, że każdą odpowiedź, którą mu odpowiesz powiem, że to prawda, wesprę Cię.
A ja popatrzyłam jeszcze raz w jego oczy machnęłam po woli głową na tak, odwróciłam się i poszłam do mojego siedzenia gdzie leżały na stoliku myśli Platona. Herbaty nie wypiłam ani sobie nie zrobiłam, musiałam zadowolić się czystą, źródlaną wodą.

       Dwie i pół godziny później

Stałam po odprawie i patrzyłam na taśmę gdzie miała za kilka minut leżeć moją walizka. Normalnie dostawałam walizkę, bo leżała na końcu w prywatnym samolocie, ale teraz pilot uparł się, że wyśle na taśmę z której korzystali wszyscy. Zostanie zwolniony, wiedziałam, że Adrien dokona takiego, a nie innego wyboru. Po chwili zobaczyłam dużą brązową, że złotą rączką walizkę z logo Louis Vuitton. Wzięłam walizkę i podeszłam do wspólnika mojego brata, który odzyskał już swoją walizkę.
- Gotowa ? Ruszamy ? - pytał

<><><><><><><><><><><><><><><><><>

Kochani ! (Nie wiem czy mogę was tak nazywać)
✨️Postanowiłam, że rozdziały będą się pojawiać systematyczniej raz czasami dwa w tygodniu. W przeciągu dwóch tygodni może się nie udać bo w ostatnim tygodniu listopada mam wymianę polsko -
🇩🇪niemiecką🇩🇪, a w kolejnym mam 3 sprawdziany, z tego większość z języków.✨️

❤️Dziękuję za przeczytanie rozdziału

Hailie i pierwsza miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz