💣📒Pure Avenger📒💣

192 38 9
                                    


Ganer:  Angest, Romance, Action....

Couple:  Sope

By cghfuo (🤭me🤭)

                

                   🌼Hope you Enjoy🌼

(با آهنگ hate you از jungkook وانشات رو بخونید)

_ برای بار آخر سوک..... پاتو توی اون پارتی لعنت شده نمیزاری فهمیدیییی!؟

یونگی خودش هم میدونست داره اشتباه میکنه....
اینکه داشت سر پسر لجبازش که میدونست در این مواقع لجباز تر هم میشه، داد میزد و مخالفتش رو اینطور نشون میداد، نهایت اشتباه بود....

میدونست که هوسوک ابدا قرار نیست اینجوری به حرفش گوش کنه....
ولی حتی شده زندانیش هم میکرد تا نزاره از ده کیلومتری اون عمارت رد بشه....
نمیزاشت طی این عملیات مضخرف حتی یه خراش روی مجسمه خوش تراش مقابلش بیوفته.....

هوسوک که با صدای داد یونگی اخم هاش توی هم کشیده شده بود، مچ دستش رو از بین انگشت های بلند و سفت شده از عصبانیت مرد به زور بیرون کشید و جوری که انگار نمیخواست در برابرش کم بیاره، با لجبازی تموم به صورت یونگی زل زد مثل خودش صداش رو بالا برد....

+ تا همین چند دقیقه ی پیش بحث سر این بود که هیچ وقت نمیزاری خودم تصمیم بگیرم و همیشه کنترلم میکنی و تو کاملا مخالفت کردی با این موضوع.... حالا که بعد از ده دقیقه بهت گفتم میخوام برم پارتی دوستم دوباره داری مثل ارباب های لعنتی باهام رفتار میکنی... کی میخوای بفهمی که من پارتنر لعنتیتم نه یه ماشین کنترلی.... چرا باید به حرف زورت گوش کنم؟ هااا؟!

یکم دیگه میگذشت دود از سر هر دو نفرشون بلند میشد و....
صد البته که هرکدوم هم دلیل های منطقی ای بابتش داشتن...

اما یونگی که نمیتونست در کمتر از چهار ساعت به هوسوک تموم مسائل مربوط به اون پارتی و حتی هدفش و چیزی که واقعا هست رو توضیح بده....

و همین کار رو برای هردوی اونها سخت تر میکرد....

یونگی ای که بی توضیح میخواست هوسوک رو از رفتن به تنها دلخوشیش در این چند وقت منع کنه....

و هوسوکی که بدون هیچ دلیل موجهی قرار بود همینطوری به حرف دوست پسرش گوش کنه و توی خونه بشینه....

_ خدایا.....

یونگی نفس عمیقی کشید و با فشار دادن نقطه ی بین چشم هاش، سعی کرد به خودش مسلط باشه
هرچند ناموفق....

_فقط به حرفم گوش کن هوسوک... همین یک بار رو گوش کن و بعدش قسم میخورم همه چیز رو مو به مو برات بگم باشه؟!....

🧁💍Sope Oneshots💍🧁Où les histoires vivent. Découvrez maintenant