🌞🌊captain Min🌊🌞

211 29 10
                                    


Ganer:  historical, Romance, ....

Couple:  Sope

By cghfuo (🤭me🤭)

                

                  🎀Hope you Enjoy🎀

(وانشات رو با آهنگ shrike از hozier بخونید)

صدای به هم خوردن لیوان های چوبی و فلزی که تقریبا از خودِ صبح تا همین الان کل فضای بار رو پر کرده بود، کم کم داشت روی اعصابش میرفت....

نزدیک به ده سال از زندگیش رو همینجا، توی همین بار ساحلی، جایی که دریانورد های مختلف از کل دنیا رو میتونست ملاقات کنه، گذرونده بود و حالا.... با بیست و سه سال سن نیاز به تغییر داشت....
نمیخواست هر روز فقط همینجا پشت میز بشینه و با خوش آمد گفتن به چندین زبان، از جمله اسپانیایی که مورد علاقه اش بود، به افراد مختلف بگذرونه و فوقش چند لیوان بزرگ رو جلوی اون آدم های مست بزاره....

هاه... باورش نمیشد الان دیگه حتی اون زبان شیرین هم براش خسته کننده شده....

نفسش رو کلافه بیرون فرستاد و همین که خواست آستین های تیشرت نازکش رو که از گرما بالا داده بود، بالاتر بده، صدای داد و فریادی که متوجه نمیشد از خوشحالیه یا نه، کل اون مکان رو پر کرد...

#هییی کاپیتان... بیا موفقیتتو جشن بگیریییم.....

@به افتخار کاپیتان مین و کشتی فسقلی بی رحمش....

همهمه ها از هر گوشه ی بار بلند میشد و خبر از ورود کاپیتان معروف دریا ها میداد....
کاپیتان مین...

کاپیتانی که هزار تا شایعه پشت سرش بود ولی...
چیزی که همه ازش مطمعن بودن این بود که اون و کشتی محبوبش تقریبا مثل تریتون، پادشاه دریا ها بودن....

با نزدیک شدن اون کاپیتان افاده ای که تقریبا هر ماه به اونجا سر میزد، پشت میز چوبی، هوسوک چشم هاش رو تابی داد و کلاه حصیری پوسیده ی روی سرش رو برداشت.....

_ هی هوسوک.... خیلی وقته ندیدمت.... دلت برام تنگ شده بود درسته؟

پسرک بدون توجه کردن به صدای رو مخ و پر اعتماد به نفس مرد سیاه پوش رو به روش که بوی نم دریا از ساتع میشد، لیوان بزرگ آبجوی سرد رو جلوش روی میز کوبید و توی صورتش زل زد...

+فکر نمیکنم دوست شده باشیم مین.... مگه اینکه به پیشنهادی که سه هفته ی پیش بهت داده باشم فکر کرده باشی.....

درسته پیشنهاد....
همون پیشنهادی که با به زبون آوردنش اخم بزرگی به جای نیشخند مسخره اش، روی صورت زمختش نشست....

🧁💍Sope Oneshots💍🧁Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang